Installatie probleem door netframe work

Status
Niet open voor verdere reacties.

rkootje

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2011
Hallo,

ik heb een Aspire V17 nitro, gekocht met windows 8.1 voor geprogrammeerd. ik teken veel met Allplan 2014.
dit is een zwaar tekenpakket, daarom heb ik deze laptop ook speciaal daarvoor aangeschaft.
naar een aantal weken viel me op dat er functies uitvielen en het teken pakket steeds trager werd. dacht dat ik het beste de software eens te verwijderen en opnieuw te installeren.
echter kreeg ik dit niet meer geïnstalleerd. kreeg steeds de zelfde melding al gelijk bij het begin van de installatie, :(

"voor een correcte werking van allplan moet Microsoft NET Framework 4.5 aanwezig zijn. Het. NET Framework 4.0 kan u bekomen via een Microsoft update of downloaden van een Microsoft website. De installatie wordt nu beëindigd "

heb daarna geüpdatet naar window 10, met de hoop dat het probleem dan verholpen zou zijn,,,, helaas. van alles geprobeerd om NET Framework te wijzigen, bij programma en onderdelen , windows onderdelen aan of uitzetten NET Framework 3.5 aanzetten ( inclusief NET. 2.0 en 3.0) maar ook dat mag niet baten., weer naar fabrieksinstellingen gegaan, omdat mijn proef periode was vestreken. heb inmiddels al 4 keer mijn laptop geheel opnieuw geïnstalleerd, :(:mad:
denk er zelfs over om terug te gaan naar windows 7, maar kreeg daar weer meldingen over met secure boor failure, dat heb ik inmiddels geregeld, maar ben bang dat ik meer problemen krijg dan ik wil.

weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
je zou me echt enorm helpen hiermee.
ik ben geen computer held maar wil echt van alles proberen.

Hallo Smakie77 en Mik Zjegger,

ik heb de Windows 10 Home editie en heb diverse fixen geprobeerd uit je voorbeelden en alle aanwezige versies van Net framework geverifieerd geen foutmeldingen en allemaal met succes .
wat moet ik doen, ik wordt er echt simpel van.

Bij mij staat versie 4.5.2 en 4.6.1 erop.
Deze link geprobeerd?
Lees de details voor deze update, aangeraden wordt om de web installer te gebruiken.

Laatst bewerkt:
Heb dit gedaan en de melding die ik kreeg bij het instaleren:
installatie wordt afgebroken om dat er een nieuwere versie is geïnstalleerd.

Dan moet ik even passen helaas, succes verder met je vraag.

Hallo ook dit werkte niet. Heb nu weer een schone versie geplaatst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan