[Installatie Probleem] Live Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt het volgende eens proberen.
1. Klik Start
2. Klik Uitvoeren
3. In de tekstbox type je: cmd.exe
4. Klik OK
5. Type daarna achtereenvolgens de volgende commando's in, na elk commando op enter drukken.

regsvr32 Mssip32.dll
regsvr32 Softpub.dll
regsvr32 Initpki.dll

Ik heb zonet ondervonden dat 1 van de 3 gebruikers op deze computer zich op deze 9.0 béta WÉL kan aanmelden zonder problemen. Dit vind ik zeer raar. Misschien kunnen jullie het zo regelen dat deze gebruiker het NIET meer kan en ik WEL?

Groeten & alvast
Bedankt

Ik zie op dit moment geen oplossing. Het kan aan veel dingen liggen, en daar zijn weer veel mogelijke oplossingen voor.

Als je per se wilt chatten gebruik dan een webmessenger (ebuddy) of een alternatief zoals Pidgin of Amsn. (zoek maar op google op, deze zullen ongetwijfeld werken!)

Wil je echt per se WLM 8.5 of 9.0 gebruiken, dan zie ik geen oplossing.

Messenger Live

Ik heb ook hetzelfde probeem als de topicstarter .
Krijg Messenger Live niet geinstalleerd en krijg steeds twee foutmeldingen .
Heb Windows XP home opnieuw geinstalleerd met service Pack 3 .
De standaard Windows Messenger XP start niet op met opstarten Windows XP zoals ik het wil , dus geen probleem .
Hoe kan ik Messenger Live installeren ?

Programmaatjes Gebruiken

Gebruik CCleaner,
Of YourUnistaller.

Die kleine programmaatjes hebben al gauw effect op het installeren van software.

SucceaS!

Oplossing

Ik heb Windows Messenger Live ( laatste nieuwe ) toch kunnen installeren .
Ik kwam erachter dat mijn Windows Updates XP ook niet wilden installeren en heb hier een programmaatje Dial-a-Fix die je moet downloaden .
Na de installatie kon ik Windows XP update weer bijwerken en zo ook Messenger Live .
Hier de link : http://www.majorgeeks.com/download4899.html

ik heb ook het probleem, hij haalt het af, maar op 99% loop hij vast, dail a fix al geprobeerd geen resultaat

Vreemd

ik heb ook het probleem, hij haalt het af, maar op 99% loop hij vast, dail a fix al geprobeerd geen resultaat

Dat hij vast loopt bij 99% is inderdaad heel vreemd .
Houd mij op de hoogte als het je wel lukt oké .
Succes verder .

idd, op 99% blijft hij vasthangen, enorm frustrerend moet ik zeggen.

Mocht iemand raad weten die ben ik enorm dankbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan