Installatie probleem Win 7 keyboard valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

WV1302

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Ik wou mijn pc terug brengen naar de staat waarin hij zich bevond toen ik hem kocht. Want hij werd traag en kwam om de vijf minuten vragen voor een nieuwe update van Java enz...

Dus de Recovery cd erin Windows 7 dat lukte niet, en het boeltje liep helemaal fout. Uiteindelijk heb ik dan maar een format gedaan met G Parted. En nu telkens dat ik windows 7 (ook met de vista) wil installeren komt na "Windows is loading files" het scherm "Starting windows" waarna je bij de keuze mogelijk heden voor taal en land te kiezen.
Maar halverwege "Starting Windows" valt mijn keyboard en muis weg. Lampje gaat uit van het toetsenbord en de muis geeft ook geen teken van leven meer.
Zijn er mensen die dit ook al hebben voorgehad, en zo ja hoe is dat toen opgelost?

Hoe heb je de boel aangesloten, via usb? Het wil wel eens zijn dat je usb-legacy support niet ingeschakeld staat in de BIOS. Neem daar maar eens een kijkje ;)

(en anders een toetsenbord en muis met ps2 aansluiting gebruiken voor enkel de installatie even).

Ik weet niet of je al bekend bent met de navigatie in je BIOS Setup, maar ik ga je vragen om even na te gaan of USB Legacy Support aan staat in je BIOS.

Even over het installeren van updates en het trager worden van je systeem:
  • Het negeren van updates is gevaarlijk omdat je dan extra risico loopt op bedreigingen.
  • Het niet installeren van software als java is bijna noodzakelijk voor het uitvoeren van andere programma's
  • Een van de redenen waarom een computer met de tijd trager wordt is omdat de programma's meer van je systeem gaan eisen. Ze gaan er natuurlijk vanuit dat je een redelijk nieuwe computer hebt.

Laatst bewerkt:
Inderdaad, het was de USB in de bios. Bedankt voor de oplossing. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan