installatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kowboy007haps1

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
Als ik windows xp installeer zegt hij bij de installatie dat hij hij het bestand d3dx9_27.dll niet kopieren/installeren.
Dan kan ik kiezen uit opnieuw proberen. (gedaan maar werkt niet)
Overslaan *kan installatie niet volledige werken ofzow* (niet gedaan)
Setup afsluiten. Om u om hulp te vragen. Wat moet ik doen?

MVG. Wim

Is de CD van windows soms bekrast? Dat is namelijk ook een voorkomende reden als er iets niet gekopieert kan worden.

ik zie geen bekrassing eigenlijk ziet er behoorlijk netjes uit nog maar als ik overslaan doe heeft dat dan gevolgen?? ik heb ook gelezen dat je hem achteraf nog kunt downloaden is dat dan een optie?>?

ik zie geen bekrassing eigenlijk ziet er behoorlijk netjes uit nog maar als ik overslaan doe heeft dat dan gevolgen?? ik heb ook gelezen dat je hem achteraf nog kunt downloaden is dat dan een optie?>?

Ja het downloaden van windows is dan de laatste optie, maar dan mag je geluk hebben als het geen corrupte versie hebt. Je kan wel zoeken, het moet wel een .ISO bestand zijn, (en nl of eng is net wat je wil) dan als het downloaden klaar is branden met IMGburn, dan cd erin doen, opnieuw opstarten, booten van cd en weer wachten tot je kan installeren.

Ja het downloaden van windows is dan de laatste optie, maar dan mag je geluk hebben als het geen corrupte versie hebt. Je kan wel zoeken, het moet wel een .ISO bestand zijn, (en nl of eng is net wat je wil) dan als het downloaden klaar is branden met IMGburn, dan cd erin doen, opnieuw opstarten, booten van cd en weer wachten tot je kan installeren.

Ik bedoel eigenlyk dat ik dan gewoon diew d3dx9_27.dll niet installeer en hem gewoon download achteraf.?????? kan dat?? niet hele windows!!!

Kan ook, als dat het enige is, als je googled op dat bestand, dan vind je al een aantal sites die het bestand geupload hebben. Maar of ze wel veilig zijn... Joost mag het weten.

Oke nog 1 vraagje dan doe ik het:D
Wat voor gevolgen voor windows heeft het als je dat bestand d3dx9_27.dll niet installeert?
Wat doet d3dx9_27.dll?

het is wel iets dat je nodig bent, maar het is niet iets wat zorgt dat je heel windows niet kan draaien, wat het precies is weet ik niet, maar het heeft met spelletjes enz te maken

ja, ik wou ook juist zeggen dat het met direct x te maken heeft en het kan dus normaalgezien geen kwaad dat je die dll-file overslaagd.

die dll file valt gewoon later simpel te downloaden en gewoon in system 32 plaatsen dan.

Ik heb nu xp op me pc staan maar geen internet niks eigenlyk.

Ik heb dus nu vistabootloader gedownload op deze pc en ik heb op een stick gezet en nu geinstalleerd op mijn pc.
Maar nu werkt het niet.

http://www.vistabits.nl/dualboot_vista_xp.htm volgens deze site moet ik reininstall the vista bootloader alleen die optie heb ik niet wat nu??
en bij het opstarten zegt de vistabootpro has detected that you have not performed a backup of your BCD registry. You will be redirected to the backup BCD registry screen for further options.

Wat moet ik nu doen/??

MVG wim

PS in die handleiding staat zo van klik op bootloader e ndan op reinstal ik heb echter in mijn vistabootpro ook nog een knopje voor instal bootloader onderaan bij system bootloader. Moet ik eerst die bootloader installeren??

missingparametersjq8.png

dit komt er te staan als ik op install bootloader klik:S

Wat moet ik doen?? wie helpt mij

hij vraagt eeerst ook om een BCD registry backup restore center:S wat moet ik daarmee??
Please ik heb hulp nodig want ik kom er niet uit

in je Ts had je niet vermeld dat je vista al geinstalleerd had staan..

heb je wel een extra partitie aangemaakt?

ja

Vistabootpro laat bij manage BCD OS entries ook 2 zien.

Microsoft windows vista en
HP recovery manager(dat zal wel xp zijn)

Maar ik kan nu niks meer

Laatst bewerkt:
ja

Vistabootpro laat bij manage BCD OS entries ook 2 zien.

Microsoft windows vista en
HP recovery manager(dat zal wel xp zijn)

Maar ik kan nu niks meer

je hebt dan nu xp draaiende?

hp is je recovery van je vista normaalgezien :confused:(is het een laptop? en vista was vooraf geinstalleerd?)

maaar windows vista is nu de default os dt moet dan toch die andere zijn om weer in vista te kunnen opstarten??

Maar hoe doe ik dat?

je hebt dan nu xp draaiende?

hp is je recovery van je vista normaalgezien :confused:(is het een laptop? en vista was vooraf geinstalleerd?)

Ik heb nu xp draiende ja. Dus dan moet ik hp recovery dus aangezet krijgen? Ja het is een laptop en vista was voraf geinstalleerd.

Maar als ik nu eerstme internet weer terug kan krijgen op deze xp zou dat al heel fijn zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan