Installatie Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawky

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Ik heb een probleem met mijn vostro 1700. eerst ging het over software problemen waarna k naar dell heb gebeld. ze adviseerde me om vista gwn eens opnieuw te installeren.. ik boot van mijn Cd en format mijn OS partitie die er al op stond. na de 4 eerste stappen moet hij herstarten waarna hij bij "installatie voltooien" komt. hij blijft hier gwn haken,.. kheb hem er zo 3 uur laten staan waarna hij 1 keer een beep gaf en dan alleen een zwart scherm met een muis op kreeg:confused: ik zet hem gwn met Aan/Uit knop uit en boot hem gwn.. maar dat komt niet verder dan het vista laden schermpje die zelfs wat blijft haperen:( en komt gwn niet verder als dit. wat moet ik nu doen?

Hoi !

Zit je nog in de garantie-periode ?

Zo ja, nogmaals Dell bellen en garantie claimen.

Mogelijk een hardware-fout.

Greetz,

Harry.

Heb ik al gdaan ivm met trager en foutmeldingen over beschadigde bestanden. ze hebben me toen tests laten doen die geen fouten gaven dus moest ik vista trg opnieuw installeren.. ik ga maandag wrsch ng eens bellen wat ze daar over zeggen. Miss doe ik iets verkeerd met de installatie?

Hoi !

Mits je zeker weet dat je ad-spyware/free bent zou ik echt garantie claimen !

Ik repareer min of meer beroepsmatig PC´s -laptops, maar als er nog garantie op een laptop zit blijf ik er vanaf !

Greetz,

Harry.

spy/adware zal het probleem niet zijn sinds de schijf geformateerd is en ik de originele oem versie Cd heb:) Ik zal maandag naar Dell bellen en nog iets posten als het opgelost is!.. Bedankt voor reactie

Het probleem was opgelost door een paar instellingen te wijzigen in de bios. De werknemers van Dell hebben mij goed verder geholpen door er gwn even naartoe te bellen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan