Installatie problemen 8600GT

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragodrago

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2007
Hallo ,
ik hoop dat iemand me kan helpen en mijn dank zijn !!
paar dagen geleden besloot ik een niuwe video kaart te kopen.. eerst had ik een 8600 gs van 512mb gekocht, vervolgens mijn oude deinstaleerd(geforce 7500 le). dan heb ik de 8400gs geinstaleerd en het lukt alleen ik vond em niet zo echt goed..(heb ook niet veel verstand van)..hoe dan ook bracht ik em terug..en kocht een 8600 gt , geinstaleerd ..goede caard ,zelfs crysis speelt ie op hoog resolutie en medium ,maar hij maakt herie..sad.gif, dus terug en nu heb ik de 8600 gt silent 512 mb..dus verwijder ik de drivers van de oude geforce ook vanuit software verwijder ik het ..comp uitzetten, kaart netjes verwiselen, pc opstaarten... nieuwe hardware gevonden en binnen 1 min. is gereed voor gebruik...als ik de cd rom erin doe of de nieuwste drivers download(163.75-forceware win32) en instaleer, dan verloopt de installatie zonder problemen , behalve dat tijdens de installatie normaal gesproken de resolutie vanzelf moest veranderen(gebeurt dus niet), maar alles verloopt ok, word gevraagt om opnieuw te starten en daarna doet ie het niet ..bij probleem oplossen zegt ie kan geen stuurpro laden....bij apparaatbeheer zit er bij de 8600 gt een uitroepteken.Kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19) of (code 43)..hoe dan ook heb ik driver cleaner pro gedownd gedaan.. opnieuw ..niets! nu ben ik op lage resolutie en probeer steeds de driver te instaleren en dat doet ie maar geen efect..pleaaaaase people ik zal echt dankbaar zijn als iemand me hiermee wilt helpen..
dank u!!!

p.s- windows vista 32 bit, dual core, 1024 ram, en als ik tog blijf de zelfde driver installeren zegt ie soms dat de driver geen 32 bit vista heeft aangetroffen....????????????????please please..

Heb je een merk PC? Wat zeggen de systemspecs over videokaarten? Heeft je PC een geintegreerde onboard videokaart? Heb je die in de BIOS uitgeschakeld?

mijn pc ...

Packard Bell ISTART J9200 AIO,,, en over de onboard kaart weet ik niet, de kabels naar de scherm kunnen alleen in de videokaart , er is geen ander ingang ..

en

in de bios is er een optie pci of psi expres en die heb ik op express gezet...maar niets..
de installatie verloopt goed , alleen zonder te veranderen van resolutie tijdens de installatie, wat wel het geval was bij de andere kaarten, en na dat ik opnieuw staart , dan is er uitroepteken bij apparaatbeheer, en er is geen icoon van nvidia in de configuratiescherm en mijn resolutie is 800 x 600 .\
als ik nog wat mowet melden doe ik het graag..:) en bedankt alvast voor de moeite !!!

Denkkronkel van mij, er zit natuurlijk géén onboard videokaart in, anders zouden ze die handleiding niet maken. Succes.

dat van de packard bell site is de installatie handleiding voor in de computer kast en dat heb ik allemaal goed gedaan.., ik snap niet dat je dat als een oplossing ziet...:)

de pc is al 900 keer opgestaart opnieuw..:)... nou er is iets interesants gebeurt...alle keeren dat ik alles van nvidia heb verwijderd ook in veilige modus( software, +driver cleaner +handmatig)blift er een (nvsvcdll, nvsvcStart ) in opstarten /msconfig aangevinkt...ddus heb ik deze een keer uitgezet en de pc opnieuw gestart . Daarna bij de installatie van de cd rom verliep alles ok en belngrijkste is dat tijdens de installatie de resolutie paar keer veranderde(hoe het hoort). De drivers varen geinstaleerd en moest opnieuw starten ,maar dat deed ik niet ..gelijk want eerst keek ik in de configuratie scherm en dar was deze keer wel een nvidia icoon met de nvidia configuraties,,,vervolgens opnieuw gestart..
maar dan komt er een melding dat sommige programmas worden geblokeerd (waarschijnlijk deze die aangevinkt waren, dus msconfig..aanvinken ..opnieuw starten..dan alsnog zegt ie dat er nieuwe hardware gevonden is en hetzelfde liedje alweer...

en ja ik uninstall de andere drivers(software = driver cleaner+ongedaan maken van de installatie) en instaleer die van packard bell ,maar daardoor gebeurt er ook niets nadat opnieuw gestart is

Laatst bewerkt door een moderator:
En als je na die installatie nu eens "handmatig" naar Eigenschappen voor beeldscherm gaat en dan via Instellingen (of hoe dat heet in Vista) de beeldresolutie aanpast?

dan heb ik 4 opties minst 800x600 to aan de 1600x1200 (die niet ondersteunt wordt)

en bij geavanceerde inst. staat bij adapter geen gegevens. onbekend of n.v.t.

zal het niet wat te maken hebben met regedit???

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je je voeding ook aangepast ?
Denk dat als je standaard voeding er nog inzit deze het zeker niet zal trekken met deze kaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan