Installatie problemen in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

reddevel

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
Voor de installatie van Vista heb ik de schijf ingedeeld in twee partities namelijk de C (primary) => Besturingssysteem XP Home en D (primary) => voorzien voor Vista. Na de installatie van Vista vanuit Vista bekeken is de C => Vista en de D => XP Home en vanuit XP Home bekeken C => Besturingssysteem XP Home en D => Vista. Is dit een normale verschijning en zoja welke dir moet ik dan aangeven als ik programma's wil installeren in Vista???
Deze vraag wordt gesteld daar ik problemen had bij het installeren van AVG free in Vista (deze was al geinstalleerd in XP), als ik hier als dir aangaf C/dan loopt de installatie vast en als ik D/ aangeef installeert ie vlot maar dan kan ik AVG niet opstarten (geeft ie bij het aanklikken een melding dat hij het .exe niet kan vinden. Iemand die mij goede raad kan geven???

Dat Vista van d de c schijf maakt is normaal.
Het beste is om avg in c te installeren maar als je hem op d wilt zou dit ook moeten lukken, waarom dit bij beide niet lukt snap ik niet echt tenzij het niet de juiste versie is voor Vista, (laatste versie is 8.0 )

thanks voor de reactie maar probleempje is opgelost en AVG is geinstalleerd op de C, op de D zetten zou niet goed zijn daar op deze partitie mijn XP geinstalleerd staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan