reddevel
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 feb 2005
Voor de installatie van Vista heb ik de schijf ingedeeld in twee partities namelijk de C (primary) => Besturingssysteem XP Home en D (primary) => voorzien voor Vista. Na de installatie van Vista vanuit Vista bekeken is de C => Vista en de D => XP Home en vanuit XP Home bekeken C => Besturingssysteem XP Home en D => Vista. Is dit een normale verschijning en zoja welke dir moet ik dan aangeven als ik programma's wil installeren in Vista???
Deze vraag wordt gesteld daar ik problemen had bij het installeren van AVG free in Vista (deze was al geinstalleerd in XP), als ik hier als dir aangaf C/dan loopt de installatie vast en als ik D/ aangeef installeert ie vlot maar dan kan ik AVG niet opstarten (geeft ie bij het aanklikken een melding dat hij het .exe niet kan vinden. Iemand die mij goede raad kan geven???
Deze vraag wordt gesteld daar ik problemen had bij het installeren van AVG free in Vista (deze was al geinstalleerd in XP), als ik hier als dir aangaf C/dan loopt de installatie vast en als ik D/ aangeef installeert ie vlot maar dan kan ik AVG niet opstarten (geeft ie bij het aanklikken een melding dat hij het .exe niet kan vinden. Iemand die mij goede raad kan geven???