Installatie Problemen !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy D

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jun 2005
Vorige week tijdens die lekkere hitte wilde ik mij medal of honor spearhead opnieuw installeren. Eerst oude software verwijderd, daarna opnieuw geprobeerd
te installeren. Tijdens het installeren viel mijn pc uit (misschien door de warmte).
=> Installatie is incompleet !

Toen mijn pc weer opnieuw opgestart was heb ik met mijn stomme kop eerst de aangemaakte map op D verwijderd, en daarna probeerde ik de software uit mijn
configurationscherm te verwijderen. Dit ging helaas niet!

Als ik deze software probeerde te verwijderen kreeg ik de volgende opties
1. Modify 2. Repair 3. Remove

Optie 2 & 3 werken niet en bij Optie 1 installeerd hij enkele bestandjes op C:/WINDOW/Main (want D:/mohaa(s)) is namelijk door mij verwijderd.

Ook heb ik geprobeerd het spel opnieuw te installeren via de cd maar dit gaat niet, dan krijg ik namelijk dezelfde 3 opties.

Ik heb ook alle sleutels uit HKEY LOCAL MACHINE gehaald maar dit werkte ook niet.

Wat kan ik doen (behalve een nieuwe installatie) om dit probleem op te lossen ???

Alvast bedankt !

Gr.

Roy

Zo te lezen heb je er een knoeiboel vangemaakt.
Probeer eens eerst met systeemherstel alles te proberen herstellen en dan op de juiste manier het prog verwijderen.
Ga naar Start-programma's-bureauaccesoires-systeemwerkset-systeemherstel, neem een datum voor dat ge die fouten hebt gemaakt.

succes ermee

jean

Misschien nog even een schijfcontrole laten draaien.
En daarna eventuele achtergebleven rotzooi opruimen met CCleaner.

Kga weeral met Admin_Frisian akkoord.
Je hebt eerst "enkele" bestanden verwijderd, daarna "enkele" registersleutels verwijderd. Ik zou nu de capaciteiten van ccleaner ook aanraden.

A. Ruim overbodige bestanden op
* Klik het "cleaner"-pictogram aan.
CCleaner-cleaner_wind-appl.gif

- klik op het tabblad "windows".
- klik op "analyseren", en daarna op "opschonen".

- klik op het tabblad "applicaties".
- klik op "analyseren", en daarna op "opschonen".

CCleaner-cleaner_ana-opsch.gif

B. Ruim het register op
* Klik het "problemen"-pictogram aan.
CCleaner-problemen.gif

- klik op "scannen naar fouten" en daarna op "herstel geselecteerde fouten...".
CCleaner-problemen_scan-herstel.gif

Daarna wordt gevraagd of je een .reg-bestand wil aanmaken om eventueel later de eerdere situatie te herstellen. Dit kan je doen.

Nu zal alles er al wel wat properder bijliggen, en kan je proberen terug te installeren.

James:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan