Installatie problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter as48
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

as48

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2010
Beste mensen,

Ik heb een Dell Dimension 3100 PC. Zo nu en dan voer ik een 100% schone installatie uit. Ging altijd perfect. Zo ook afgelopen vrijdag weer. 1e en 2e Kerstdag nog een keer. Dus nu 3 keer.

Wat gebeurd er. De installatie loopt in eerste instantie goed. De nodige updates van Microsoft downloaden en installeren gaat ook nog prima. Zet er weer zoals gewoonlijk m'n eigen software op en dan vraagt Microsoft om nog eens een update.

Dan gaat het goed fout. Na de installatie vraagt Microsoft zoals bijna altijd om opnieuw op te starten en dan blijft alleen de veilige modus nog over. Want bij normaal opstarten loopt de boel zo vast als een huis. Ja ik weet dat het dan even kan duren voordat het systeem weer opnieuw helemaal is opgestart. Maar na een nacht slapen? Alleen de aan/uit-knop werkt dan nog.

Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij van dit probleem kan verlossen. Ik weet het niet meer.

Bvd,
Tonny.

Laatst bewerkt:
Hoi dorado,

Ik heb precies gedaan wat jij hebt gezegd. Maar helaas. Onder op jou bericht staat iets van "dxdiag". Dat heb ik ook geprobeerd te laten lopen. Maar ook dat loopt vast. Voor de duidelijkheid heb ik een screenshot toegevoegd.

Groetjes Tonny.

Bijlagen

• Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    83,3 KB · Weergaven: 20
Hoi,
lees deze thread en met name posting 3 & volg de instructies om een bootable usb te maken waarmee je hopelijk je systeem weer mee aan de praat krijgt...
Succes :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan