installatie Rockwell Arena 10.00.00 (CPR7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierrot

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Heej,

'K zal het probleem even schetsen ...

Voor school moest ik vorig jaar het programma Arena op men comp hebben. Natuurlijk installeer je altijd de updates en begin dit jaar hed ik er uiteindelijk de 11e versie op staan.

Maar nu mag ik van t school alleen met versie 10.00.00 (CPR7) werken. Hier kregen we ook een installatieCD van mee naar huis.
Toen ik deze probeerde te installeren kreeg ik de ERROR dat de 11e versie eerst moest verwijderd worden.
Dit probeerde ik via dat scherm van "verwijderen of aanpassen van software" ofzoiets, maar elke keer als ik probeerde te verwijderen stopte hij plots in het midden van het proces en gaf de foutmelding dat hij de weg naar de uninstallfiles niet meer kan vinden.

Dan dacht ik van ik verwijder het gewoon in de files op men computer zelf maar daar staan ze niet meer ...

Kan iemand me helpen???

'K heb dat programma echt nodig ...

misschien helpt 't als je de register-sleutels van de oude versie verwijderd.......

open u het Windows-register (uiteraard maak je eerst een back-up van je computer en bestanden in geval van nood) via Start / Uitvoeren, Regedit. Blader naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE en verwijder de sleutel van het programma.

Hierna ga je naar HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE en verwijder wederom de sleutel van het programma.

Navigeer nu HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall en verwijder een eventuele sleutel.

Vaak wordt ook aangeraden om de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services te controleren op services die het programma wellicht start. Controleer tot slot of er nog andere mappen zijn waarin het programma restjes heeft achtergelaten. Hierbij kun je denken aan de gebruikersmap (met uw profielgegevens).

daarna even opnieuw opstarten en daarna het programma instaleren....

Hoe ben ik zeker welke de juiste sleutel is? ...

Gewoon alle bestanden met Key in verwijderen of ...

Maak wel een back-up van je Register....

mag ik daar anders ook niet gewoon heel de map Rockwell verwijderen?

en als ik alleen de sleutels van rockwell verwijder?

En anders, hoe maak je een back up van je register?

'K heb nu alles van Rockwell verwijdert maar 'k krijg het ng altijd ni geïnstalleerd ...

Iemand ng n voorstel ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan