Installatie uitbreidingspakketten Sims 2 Mac

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kimx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kimx

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2008
Jeetje, ik blijf maar bezig, maar ik heb nog een vraag over de installatie van de Sims 2 voor Mac.
Ik heb spel 1 succesvol kunnen installeren, maar nu wil ik een uitbreidingspakket installeren (University) maar dat lukt niet. Het installeren gaat wel, en hij geeft daarna ook aan dat de installatie is geslaagd, maar wanneer ik het op wil starten, krijg ik het bericht dat ik de Sims 2 opnieuw moet installeren.

Weet iemand wat ik moet doen om de uitbreidingspakketten ook goed te kunnen installeren?

En weet iemand hoe ik de beeldschermrevolutie verander? Ik heb nu iets van 860 volgens mij, maar ik wil graag die van 1024.

Alvast heel erg bedankt!

Laatst bewerkt:
Wat betreft je scherminstellingen. Ga eens naar je systeemvoorkeuren en open beeldschermen. Daar zie je de standen van resolutie.
Wat betreft het installeren van Sims kan ik je (helaas) niet verder helpen. Maar wat ik wel gelezen heb is dat er een aantal problemen zijn
met het installeren.

LaPasta

Sorry, de scherminstellingen kon ik gewoon in het spel veranderen, dus dat probleem is al opgelost.
Wat betreft het installeren, daar blijf ik toch problemen mee ondervinden... heb hierover contact opgenomen met EA en ze gaan me een mail sturen met de stappen om het te installeren, dus hopelijk gaat dat helpen.

Bedankt voor het reageren in ieder geval, en mocht iemand me toch kunnen helpen met de installatie: heel graag.

weet je toevallig al hoe je die fout kunt oplossen?
want ik zit namelijk met hetzelfde probleem..

Hoi Denisey,

Bij mij loste het probleem zich als vanzelf op (wat betreft het installeren dan).
Ik las later ergens dat je even moet wachten totdat je uitbreidingen installeert. Je moet dus eerst het basisspel verschillende keren spelen en daarna kun je pas de uitbreidingen doen. Dat had ik gedaan en toen lukte het installeren wel.

Hopelijk lukt het jou ook, succes!

het is me al gelukt :]
maar toch bedankt

ik had ergens op internet gelezen dat je inplaats van meteen moet installeren
kon proberen om het 'bestand' eerst uit te pakken en vervolgens kopieren naar de map van de sims2 en vervolgens installeren en toen werkte het :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan