installatie van Logitech M280 draadloze muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

limperg

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2005
L.S.,

Ik sta op het punt om op mijn nieuwe HP Pavilion laptop, voorzien van Windows 10, bovengenoemde draadloze muis te instaleren. Ik zelf niet zo goed overweg met het ingebouwde touchpad en vandaar deze vraag. Ik echter in de voorbereiding van de installatie op wat 'zaken' die mij niet helemaal duidelijk zijn:

#1. Logitech geeft zelf geen manual uit voor deze muis, maar slechts een "quick start handleiding (alleen plaatjes in dit geval). E.e.a. komt er op neer (denk ik) dat de volgende handelingen moeten plaatsvinden:

* beschermstrip van de batterij in de muis verwijderen;
* batterij-schakelaar aan onderzijde van de muis op ON zetten;
* De bijgeleverde Nano-ontvanger in een van de USB-poorten plaatsen;
* PC aanzetten.
* de laptop zou de muis dan 'automatisch' vinden en de besturing instellen. Verder zouden muis èn touchpad tegelijkertijd bruikbaar zijn/blijven.

Vraag: Is dit hierboven de juiste volgorde van installeren?

#2 Moet ik nog iets doen aan de instellingen van het Touch-pad?

#3. Momenteel, d.w.z. vóór het installeren van de draadloze muis, vormt het touchpad en wezenlijk onderdeel van het opstarten van Windows 10 (ik moet het touchpad aanraken, zodat ik op het dan verschijnende welkom-scherm mijn pincode kan invoeren en verder kan gaan.)

Wellicht is er een forumlid (en zit ik op de juiste plek!) die mij verder kan helpen! Bij voorbaat dank!

r.limperg

Vraag 1 : ja
Vraag 2 : nee

Check of de batterij in de muis zit voordat je begint. (handleiding schrijft wel dat de batterij al is geplaatst, maar check het even voor de zekerheid)

Als het goed is hoefde je niet persé het touchpad aan te raken alvorens in te kunnen loggen: druk gewoon eens op bijv. de 'Entertoets', de 'spatiebalk', of om het even welke toets van het keyboard.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan