installatie van navigatie op een HTC DIAMOND

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berenland

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Weet iemand hoe je een navigatie software op dit toestel kan installeren?

Ik heb zowel igo als tom tom, maar krijg het niet geinstalleerd omdat het kaartje niet uit de telefoon te halen is.

Iemand tips?

misschien met de kabel en de software die je bij de telefoon hebt gekregen?

Kaartje ? Er zit geen kaartje in, tenzij je de pro hebt maar ook daar zit hij niet standaard in.
Igo werkt niet echt goed op de diamond, dan moet je de sys file aanpassen etc etc
Met tomtom ligt het eraan welke versie je hebt en of het een sd kaart versie is.
Als het de sd versie is zul je inderdaad via de kabel vanaf je computer naar je geheugen moeten kopieren.
Daarna kun je in verkenner van je diamond, navigatie.cab aanklikken om tomtom te installeren.
De cd versie is het opstarten op je pc en dan installeren naar je diamond, die uiteraard ook weer is aangesloten.

TomTom 7 kan op de HTC Diamond, heb het er zelf ook opstaan.
Helaas nog niet in de winkels te verkrijgen, wees creatief!

TomTom 7 kan op de HTC Diamond, heb het er zelf ook opstaan.
Helaas nog niet in de winkels te verkrijgen, wees creatief!

Vertel dan eens hoe creatief jij geweest bent dan? Dat maakt het voor de minder creatievelingen makkelijker :)

gr Berenland

Vertel dan eens hoe creatief jij geweest bent dan? Dat maakt het voor de minder creatievelingen makkelijker :)

gr Berenland
Met een kabeltje zet je de software op de telefoon, verder instaleer je het via je telefoon, simpelweg door de stappen te volgen. Je moet zoeken voor TomTom 7 voor windows mobile. In de winkels vinden doe je hem niet, hoe je er wel aan kan komen vinden de admins niet leuk als ik dat hier ga zeggen ben ik bang. Dat zegt genoeg.

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan