Installatie van WSUS

Status
Niet open voor verdere reacties.

compupat

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2007
Hallo,

Ik probeer op mijn windows 2003 server met SP2 WSUS3 te installeren, ik krijg steeds de foutmelding foutcode 2753 . Wat is de oorzaak hiervan en wat kan ik doen om dit te verhelpen.
En hoe krijg ik de WSUS3 volledig terug gedeinstalleerd?:confused:

Wsus

De Cleanup heb ik geprobeerd maar dat helpt niet. En windows terug installeren is een optie maar die wil ik toch proberen af te houden hoor. Is toch weer een hele karwei om dit terug deftig inorde te krijgen he. er moet toch een ander manier zijn om dit inorde te krijgen! Maat toch al bedankt voor de tips hoor. En indien ik geen andere optie heb ga ik hem terug installeren.:rolleyes:

Hallo,

Ik probeer op mijn windows 2003 server met SP2 WSUS3 te installeren, ik krijg steeds de foutmelding foutcode 2753 . Wat is de oorzaak hiervan en wat kan ik doen om dit te verhelpen.
En hoe krijg ik de WSUS3 volledig terug gedeinstalleerd?:confused:

Je krijgt nu toch errors bij het installeren/upgraden van wsus? Of heb je hem er wel op maar krijgen de clients fouten?

Heb hem vandaag dan toch terug geïnstalleerd? maar moet nu de WSUS nog terug doen (Op hoop van zegen).:rolleyes: Thanks in iedergeval voor de hulp he!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan