Installatie Vista Ultimate OEM

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar jelpot ik heb helemaal geen externe dingen eraan. Enige wat ik eraan heb is videokaart geluidskaart 2 dvd spelers(intern) en 2 harde schijven (intern)
mvg
 
ik heb nog iets in de bios ontdekt mijn geheugen draait op 2.12 V terwijl het allebei 1.90 hoort te zijn.

waarom hoort het 1.90 V te zijn?

maar jelpot ik heb helemaal geen externe dingen eraan. Enige wat ik eraan heb is videokaart geluidskaart 2 dvd spelers(intern) en 2 harde schijven (intern)

wel, kan je dan niet 1 hdd eruit halen?
het best is om het met zo weinig componenten te proberen
 
Laatst bewerkt:
jelpot heb nu 1 gb erin steken en nu start de installatie normaal zonder errors!!
als de installatie klaar is en om reboot vraagt moet ik hem dan via harddisk booten of via de dvd?
 
ok jongens vista start nu op! met 1 gb het gaat wel ontzettend traag moet ik zeggen maar dat zal wel door gebrek aan geheugen komen!
mvg

robbie
 
na de installatie van vista blijft hij op een zwart scherm staan waar een _ knippert. Weet iemand wat te doen want ben bang dat ik dadelijk ervoor zorg dat de installatie niet goed afgerond wordt. Of kan ik nu gewoon vista via de harde schijf booten?
mvg

robbie
 
wat is er dan nu ondertussen gebeurd?

heb je vista dan nu kunnen booten vanaf de hdd?

ik zou inderdaad eerst Sp1 installeren ja...
maar ik zou dat gewoon doen via de automatische updates.
eerst ga je een hoop andere updates binnenkrijgen die je ook nodig hebt en dan na een aantal keren opnieuw opgestart te hebben van al die updates krijg je normaal sp1 te zien:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan