Installatie volgorde mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Ik heb dit gedaan:

Office 2000 geïnstalleerd, publisher niet.
Ge-upgrade met Office XP.
Ik wil Publisher erbij zetten (upgrade), kan ik nu Publisher 2000 installeren en dan upgraden?

Dit is toch mogelijk of niet?

Ik vraag dit omdat ik Office 2000 legaal al heb, en ik vind het zonde om dan full versions van XP te kopen als ik genoeg heb aan update's :8-0: .

BVD

Ik d8 van niet, de rest van je office gaat dan ahgi staken.
Installeer EERST XP, dan Pub2000.

Office XP staat er al op...

Publisher 2000 hoeft niet te werken, het gaat mij er puur om of ik die kan installeren en vervolgens kan upgraden... (EN DAN WEL WERKEN!!)

Bedankt voor je reactie.

Ik heb het niet over Word :eek: :confused: :D.
Ik ben misschien wat onduidelijk, nogmaals:

Ik hed Office 2000 geïnstalleerd. Publisher daarvan niet.
Ik heb dat Office 2000 pakket ge-upgrade naar XP.
Ik heb Frontpage 2000 geïnstalleerd.
Ik heb Frontpage 2000 ge-upgrade naar XP.

Nu is de vraag: kan ik nu alsnog Publisher 2000 installeren en vervolgens upgraden naar XP?

Geplaatst door XP_PC

Nu is de vraag: kan ik nu alsnog Publisher 2000 installeren en vervolgens upgraden naar XP?

Nope :)
Het gaf bij mij problemen, OF ik had 2000 EN!! XP, of ik had een ANTI-Update van het hele pakket, dus alles was weer 2000.
Erg vaag....maarja, M$ he :)

He, dit snap ik niet.

Ik heb vroeger wel eens Office 2000 (met Office bedoel ik word, excel, PPT, acces) naast FP XP draaien. Dat gaf fouten.

Maar als ik Publisher erop zet en dan upgrade werkt het toch? Of niet :o?

Dat kan indd, alleen toen draaide je niet op een upgrade naar XP ;) en dat maakt het verschil.

:o ik snap het niet...

Ik weet dat als ik nu 2000 software installeer dat 'ie gaat "flippen". Maar Word/FP/Outlook werken nouw samen. Publisher is een redelijk buitenbeentje.
Daarom denk ik dat als die straks ook XP is dat het goed zit. Want Windows maakt verschil tussen Office10 en Office11 mappen.

Maar als jij zegt dat het niet kan...

Weet je wat, ik raak eigenlijk ook in de war van me eigen verhaal.
Er kan niets fout gaan, gaat het fout dan doe je het opnieuw BOEIE !
Dus probeer het eens :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan