Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom moet je volgens mij ook de AGP.vxd driver installeren.Geplaatst door samsam
Pasja,
Als je met primary display hetzelfde bedoeld als init display first dan staat daar nu dus AGP ( als ik die op pci zet vind hij de grafische kaart helemaal nooit). Maar ik mis een regel in de bios namelijk de regel: AGP VGA Selection. In mijn manual komt deze regel wel voor maar in de bios zelf niet. En juist hierbij zou ik de keuze voor AGP Slot moeten maken, en dat kan dus niet.
Daarom moet je volgens mij ook de AGP.vxd driver installeren.
Ongeveer; volgens mij moet je (om wat te kunnen zien) eerst werken met de onboard graphics (zal samsam wat terug moeten zetten in BIOS misschien). Vervolgens de agp.vxd driver installeren (dan is ie 'open' voor windows o.a.) Dan de kaart erin. Vervolgens booten en in BIOS de AGP kiezen.Geplaatst door harmen__666
Dus eerst je pc opstarten vxd installeren? en vervolgens opstarten met die nieuwe kaart?
Geplaatst door samsam
Nogmaals gedag,
Het was inderdaad geen probleem geweest als er een setup bestand bij had gezeten, maar die zit er niet bij. Als ik van het volgende adres
http://www.ecs.com.tw/download/driver_vga_m.htm#sisagp_110
de SIS AGP driver download en unzip krijg ik drie bestanden:
Sisagp.cat
Sisagp.inf
Sisagp.pci
Niks geen setup bestand dus. Wat moet ik hier nu mee?
Samsam
op de cd dus.Did you disable the onboard video in the BIOS setup Utility? "AGP vga selection" in BIOS .... do you have the AGP *.vxd installed? It should be on your motherboard CD.
Dit is toch een kwestie van windows installeren en de drivers plaatsen in de systeemmap, of?Geplaatst door samsam
Nou, oke, ik doe dus duidelijk toch iets niet goed. Ondanks herhaaldelijk installeren vanaf de cd van de agp, zie ik dus dat hij die bestanden gewoon ergens op de C schijf dumpt. Ik neem aan dat ze daar niet horen, want normaal zie ik drivers etc. ergens anders.
Bij browsen installatie cd van mobo zag ik ook een patch staan voor usb detect! Maar natuurlijk lukt dat ook niet om te installeren, krijg steeds een foutmelding: get directory.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.