Installatie vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

J M Stubener

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
Ik wil Windows 7 op een partitie van een externe HDD installeren. Mijn Vraag: Kan dat? en Hoe moet ik dat doen? Ik heb een legale Win 7 cd maar als ik het probeer op de normale installatie manier stopt de onstallatie nadat ik heb aangegeven dat ik het OS op een externe partie wil installeren . Gaarne advies

Dat is wel een leuk antwoord maar ik peuter maar niet zo een twee drie de comptkast open.Troewens dan is de OS waarschijnlijk niet meet bootable In ieder geval bedankt gegroet JST

Op zich kan windows 7 opstarten van removable media, zoals USB apparatuur, echter .. Dan rijst er bij mij de vraag wil je dat uberhaupt wel, aangezien je dan een aardige koffie verslaving gaat opbouwen vrees ik ;)

Dus, kort door de bocht .. Wat je wilt, is technisch mogelijk, echter in de praktijk is het naar mijn idee niet werkbaar :)

Suc6! :thumb:

Kunnen we niet to the point komen? a] Kan het? B] Hoe moet ik het doen> Moet er soms een toverspreuk bij worden uitgesproken?:D Groet JSt

Je moet eerst uitzoeken of je externe schijf uberhaupt bootable is, en of je computer nieuw genoeg is om vanaf een externe schijf te draaien. Soms is het gewoon niet mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan