installatie w7

Status
Niet open voor verdere reacties.

linders007

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2010
Berichten
81
hallo

Ik heb een nieuwe harde schijf in mijn toshiba satellite l550-13k gezet en w7 geinstalleerd van een dvd die ik nog had van mijn desktop.
alleen kon ik de drivers allemaal niet meer vinden dus heb ik een herstel cd besteld bij toshiba.
herstel cd erin gedaan prog laten lopen en klaar
niet dus
nu krijg ik de volgende meldingen
de eerste 1 maal : kan windows niet configureren om op de hardware van deze computer te kunnen worden uitgevoerd
na afsluiten en opstarten deze : de installatie is niet voltooid windows 7
nogmaals de installatie uitgevoerd maar dit helpt niet.
groeten P
 
Bij het herstellen wordt Windows vanuit een verstopte partitie terug gezet. Mocht je de oude harde schijf nog hebben, dan kan je proberen de oude harde schijf naar de nieuwe harde schijf te klonen. Daar zijn er gratis programma's voor. Success!
 
en nu ??
Welk bestand moet ik naar de nieuwe schijf zetten/klonen
ik heb hdclone free geinstalleerd op mijn pcjgjhgjg.png
 
Zelf heb ik eerder aan clonezilla gedacht. En dan de oude harde schijf klonen naar de nieuwe. Erbij moet je van clonezilla van CD/DVD opstarten en je SSD wordt helemaal overschreven.
 
helaas dit gaat niet lukken .
wat is nu nog een optie . gewoon w7 op de nieuwe hd zetten en maar gaan zoeken naar drivers :(
 
Hallo linders007,

Een lange tijd terug had ik ook eens zoiets met een packhard bell pentium 233.
Door dat een hardware onderdeel (modem/geluid kaart) aan packhard bell vast zat was daar geen driver voor te vinden.

De driver heb ik uit de windows installatie van packhard bell gehaald met een driver backup programma, zoals deze bijvoorbeeld.
Als je de oude schijf met de windows installatie erbij kunt zetten dan kun je met de andere windows op de nieuwe schijf hem ook de driver laten zoeken in de windows installatie op de oude schijf.
( De .inf bestanden staan bij C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository )

Vreemd dat je een herstel CD heb en geen DVD ?

Succes :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan