Na het plaatsen van een SSD schijfje in mijn pc en het loskoppellen van de Harddisk voor de installatie is het volgende ontstaan waar ik geen antwoord voor weet.
Na het SSD schijfje te hebben geplaats ben ik begonnen met het formatteren van dit schijfje (Intel 120 GB) deze staat op Sata (0) ook na het toewijzen van dit schijfje bij schijfbeheer was alles OK.
Na de installatie van Windows 7 dat vlot verliep heb ik de pc uitgeschakeld en mijn tweede Harddisk aangesloten waar nog mijn data opstond daar heb ik verder niets mee gedaan tot dusver nog alles goed en deze worden na herstart ook meteen erkend alleen even de volgorde moeten instellen van C= SSD (D-E) = HD -F= DVD-RW. (zie afbeelding)
Na controle in schijfbeheer staat mijn OS op schijf (1) en mijn HD op schijf (0) terwijl dat toch omgedraaid moet zijn normaliter, wel moet ik vermelden dat de pc perfect werkt.
Wat is hier verkeerd gegaan nacontrole op de Sata aansluitingen en Sata kabels moet alles in orde zijn, wie weet waar het is fout gegaan, gaarne info in deze alle tips zijn welkom waarvoor mijn dank.
Laatst bewerkt: