Installatie word 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

sheera

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Hallo allemaal,

Ik wilde office 2003 installeren op mijn pc maar dat is mislukt (hij gaf een foutmelding). Ik heb wat hij al gekopieerd had verwijderd. Nu wilde ik dus gewoon Word 2002 gebruiken (wat al op mijn pc stond), krijg ik de kreet dat ik hem moet activeren. Ok, productkey ingevuld maar dan krijg ik een melding ; "De functie die u wilt gebruiken, bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is" "Klik op OK om het opnieuw te proberen of typ in het onderstaand pad naar een map met het installatiepakket WORDRET"
En dan; "gebruikte bron C:\CABS\W2k2\ je kan dan bladeren om op zoek te gaan naar dit installatiepakket.
Ik weet niet waar dat allemaal staat. Op mijn pc staan Windows XP en office 2002 al op. Ik heb er geen diskettes/cd's van. Ik kan dit soort programma's alleen maar installeren en verwijderen met SmartRestore. Maar ook al verwijder ik Word2002 en installeer ik hem opnieuw, krijg ik steeds dezelde kreet.
Ik kan dus Word2002 niet meer gebruiken.
Iemand een idee om Word2002 gewoon weer te gebruiken???

Alvast bedankt.

Groetjes Sheera

Hallo !

Als je die vraag krijgt de installatie-CD van Word 2002 in de CD-speler doen, op "bladeren" klikken en naar het gevraagde bestand gaan. (Het staat dus op die CD).

Dan moet het werken.

Aangenomen, het is een legaal Microsoft-product.

Greetz,

Harry.

Hallo !

Als je die vraag krijgt de installatie-CD van Word 2002 in de CD-speler doen, op "bladeren" klikken en naar het gevraagde bestand gaan. (Het staat dus op die CD).

Dan moet het werken.

Aangenomen, het is een legaal Microsoft-product.

Greetz,

Harry.

Ik heb er geen cd's van omdat alles op mijn pc staat (ergens op een verborgen plek op mijn harde schijf). Dus ik heb alleen een mapje met de productkey van Word2002.
Het is een legaal Microsoft-product (zat gewoon bij de aanschaf van mijn pc).

Groetjes Sheera

Hoi !

Tja, dan kun je proberen daarna te verwijzen.

Klik es in verkenner op mapoptie's en zorg dat verborgen bestanden en systeembestanden worden weergegeven.

Kijk es in de verborgen partitie of het gevraagde bestand daar aanwezig is.

Off topic: Daarom haat ik die OEM-PC's!!!

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan