Installatie XP laad alles maar dan...

Status
Niet open voor verdere reacties.

superjrs

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2010
Hallo,

Ik heb een tijdje xp gehad, nou ja een week. Ik had mijn pc verplaatst terwijl hij uitstond maar toen startte ie niet meer op. Nu wil ik XP opnieuw installeren. Heb 3 schijven er van en die doen het ook allemaal.

Windows XP laad dus alles in de setup en dan staat er onder Windows starten... en dan krijg ik ee zwart scherm en er gebeurt niks meer, terwijl ik eigenlijk mijn harde schijven moet zien.

Wat doe ik fout?
Heeft iemand dit ook?
Wat is de oplossing?

Alvast Bedankt!!!!

Dat zou toch raar zijn, want ik heb 10talen harde schijven liggen en allemaal deden ze het niet.
Maar zal morgen even kijken. Maar waarom zou windows niet verder laden omdat de hdd niet geformatteerd is?

Da's een goede vraag, maar probeer voor de installatie de format eens, wie weet.

Hij is hem nu aan het foormatteren.
Ik doe maar voledig formatteren voor zekerheid.
ik heb een IDE naar USB apparaat. Dat werkt makkelijker als in een andere pc zetten.

Ik hou jullie op de hoogte

het werkt nogsteeds niet, ik heb voor de duidelijkheid een filmpje gemaakt. Soms laat ik mijn pc zien zodat je kan zien of ie laad, Ik heb hem een beetje doorgespeold want mijn camera was bijna leeg.

[video=youtube;_Ux1pzkG3hE]http://www.youtube.com/watch?v=_Ux1pzkG3hE[/video]

Wat moet ik doen???
Een kennis kende een tool daarvoor, weet iemand welke dat is??

Alvast bedankt

raar. heel raar!
misschien de verkeerde cd in plaats vaan 32 de 64 bit cd gebruikt;

grtn Ttommeke

Hoe is dat dan mogelijk, want ik instaleerde Windows XP Altijd met deze disc en deze is voor 32 als voor 64 als ik heb goed heb.

Ik ga aan die kennis vragen voor die tool.
Ik hou jullie op de hoogte

Hallo

Een vraag.Wil jij xp installeren op die Acer Aspire E571??

Daarbij gelijk de vraag aan je om die gegevens uit je handtekening te halen.Is tegen de regels van Helpmij en mag je bij je profiel onder "systeem"zetten.

Nee.
Op die Acer laat ik lekker Windows 7 staan.
Ik heb 3 pc's maar om die allemaal onderin neer te zetten is zoveel.

Toch een goede vraag hoor. Ik heb gehoord dat op deze Acer inderdaad geen Xp kan, en dat ben ik ook niet van plan.

Ik zit net te bedenken.
Ik heb een gloednieuwe videokaart en daar zit nu een DVi kabel in naar mijn scherm. Het enigwe wat er gebeurt is dat mijn scherm niks laat zien. Ik zal eens VGA porberen.

Jullie horen het.

Ja hoor wat ik al dacht.
Het scherm. Dsu voor mensen die dit ook hebben. Doe een VGA Kabel in je videokaart als je XP Instaleerd.

Bedankt vboor jullie hulp!!!

Nou....dank jezelf maar....ik was er dus niet opgekomen.
En heb dit ook zelf nooit voorhanden gehad.En heb aardig wat nieuwe installs gedaan met losse kaarten.

Ik heb mijn vorige instal ook gedaan met DVi op de zelfde kaart, dus ik vind dit raar.
Hoe zou dit komen? geen driver ondersteuning tijdens de instalatie???

Ik kan je het niet zeggen.Normaal zou dan via een standaard vga stuurprogramma dus gewoon beeld moeten hebben.
Zoals gezegd... dit is nieuw voor me maar wel weer een leermoment.

Ik was gaan denken doordat mijn scherm NO SIGNAL zei.
Ik dacht dat het niet zou helpen maar ik heb het toch gedaan. Ik had mijn hdd al gefromateerd, maar ben nu perongeluk weer opnieuwe aan het formatteren.

maarja
geduld is een schone zaak (zeker als schoon als HDD geld)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan