installatie xp op MSI EX720

Status
Niet open voor verdere reacties.

journeyman

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
hallo,

dit is misschien nietde ideale plaats voor mijn vraag, alhoewel?

volgend probleem doet zich voor:

ik wil op een nagelnieuwe Laptop van MSI (de EX720) Windows XP pro installeren (legale versie, originele cd). Bij het begin van de installatie wordt er vanalles op de HD gecopieerd, op het moment dat de installatie overgaat naar het effectief installeren van XP loopt het mis, blue screen....

de oorzaak likgt volgens mij bij de sata drivers, ik meen mij te herinneren dat je die in het begin van sata de drivers ook via een floppy moest installeren (via een f-toets tijdens de installatie om third party sata drivers te installeren) maar weet begot echt in de verste verten niet meer hoe dat ging en wat nog meer is, ik weet begot niet waar ik ze kan vinden.
op de site van msi staan wel alle drivers voor XP maar ik zie nergens de sata drivers staan.

tweede probleem is da tik geen floppy op die laptop heb. bestaat er geen manier om een usb stick bootable te maken of de pc te doen geloven dat een bepaalde usb stick een floppy is?

hele boterham, ik weet het maar ik zit er dus wel mee

alvast bedankt

Een antivista gebruiker:evil:

Laatst bewerkt:
Hoi,

Denk zo dat je slipstream cd-rom moet maken hier de uitleg.

Modag

Laatst bewerkt:
is inderdaad een handig ding ja maar dan moet ik eerst windows op de laptop geinstalleerd krijgen en daar zit net het probleem....:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan