@Jan Asselbergs
Ik denk ook niet dat je iets of iemand de schuld kan geven, vandaar mijn opmerking, en het is helemaal niet van belang wie de schuld heeft.
Je hebt gekozen voor het zelf assembleren en installeren van in delen gekochte computer, of laten doen, en dan loop je tegen een tekort aan ervaring op, immers leer je van je fouten het meest.
Alleen door veel fouten te maken, leer je ook veel, ook bewandel je paden die niet tot een oplossing leiden, dan heb je een verkeerd pad gekozen, één van de vele, maar uiteindelijk kom je wel op het pad, waar aan het eind de oplossing wordt gevonden.
Het probleem is echter, dat er vaak wordt opgegeven, omdat er telkens voor hetzelfde pad wordt gekozen, door een andere benadering, uit te proberen en te frustreren, kun je wel op het goede pad terecht komen, de aanhouder wint.
Tevens is het ook niet aan te raden, om mij, als alcoholist, het aantal flessen wijn te laten bepalen, voor het oplossen van de problemen, dat kan aardig oplopen.:evil:
Uiteindelijk ben ook ik zover gekomen, dat ik nu alle problemen die ik tegenkom, kan oplossen, nu vaak voor derden, wat dan ook veel voldoening geeft.
Probleem hier is echter, dat het alleen overdrachtelijk kan, en met de informatie die de vraagsteller geeft, probeert om een oplossing te geven, wat niet meevalt, en haak ook vaak af, ik wil er niet frustie van worden, dat gaat mij te ver.
En over problemen met de grote firma’s, die hebben hetzelfde probleem, de meeste werknemers daar, weten vaak, of te weinig, of kunnen door de aangedragen informatie, op een heel verkeerd pad zitten, ik kan ze dat, eerlijk gezegd, niet kwalijk nemen.
Dus uithuilen, en overnieuw beginnen als de geestelijke gezondheid het weer aankan, en ook de ingeplande tijd daarvoor, kan dan toch, tot een oplossing leiden.