installatie ZoneAlarm update loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tveer

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Hoi
Zoals zovelen viel mijn internetverbinding weg na installatie van de nieuwste update van Windows (half juli 2008).
Zonealarm bleek de boosdoener, en daarom de nieuwste versie van ZA-free binnen gehaald.
Voor installatie ervan, eerst de oude versie helemaal verwijderd, zoals beschreven in http://forum.zonelabs.org/zonelabs/board/message?board.id=AllowAccess&message.id=103.
De installatie van de nieuwste versie van ZA loopt echter steeds vast op 22%, tijdens installatie van zlquarantine.dll

Wat is het probleem, en beter: hoe los ik het op? Hoe kan ik probleemloos versie 7 installeren?
(Ik werk nu met de voorgaande versie van ZA, met de firewall voor Internet Zone Security op medium ipv high, een tijdelijke oplossing wat mij betreft).

Dank voor je hulp
Groet
T

XP sp 2
Kaspersky
ZA free 6.5

Heb je nog andere virusscanners er opstaan toen je probeerde te installeren? sommige virusscanners blokeren het namelijk.

Maak je computer ook even schoon met Ccleaner. even je register ermee schoon maken en alle temp% files. Download dan even de zonealarm free opnieuw.

Hoop dat het werkt.

Had ik er misschien beter bij kunnen zetten, maar genoemde opties heb ik al geprobeerd.
Nog andere ideeen? Ik wil namelijk wel graag ZA blijven gebruiken.
T

Even een bumo, want ik heb nog steeds adviezen nodig................

HELP!? :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan