Installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

defa45

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
230
Bij installatie van een programma gebeurt het vaak dat als ik de setup.exe heb opgestart er niets meer gebeurt.
Wel knippert de hd-led langere tijd, maar er komen geen vervolgschermen. De setup staat nog wel in de taskmanager. Hwt lijkt mij dat de setup's dan ergens op of bij blijven hangen. Kan alleen de setup afbreken.

Wat kan de oorzaak zijn, en hoe op te lossen?
 
Beetje vraag probleem als je 't mij vraagt. Heb je niet toevallig een of andere hardnekkige popupkiller aanstaan? Zonee, wissel de (ram)geheugen modules eens van plaats, kan zijn dat er een stuk is ofzo. ik hoop dat je r wat aan hebt.

suc6!
 
vasthangen

Dat kan echt heel veel oorzaken hebben.

Soms is het een corrupte download maar vaak is de oorzaak een vervuild OS.

Virussen / Spyware etc etc kunnen er de oorzaak van zijn dat dit soort problemen optreden.

Ook kan het helpen je systeem eens grondig (niet te grondig) op te ruimen en de gebruikelijke onderhouds progjes te laten draaien (scandisk , defragmentatie etc.

Zelden is dit een hardware probleem.

Maar zoals Zpidey al zei, het is een vage klacht die met weinig aanvullende gegevens geplaatst is.

Daarom kan ik slechts de standaard procedure aangeven.

Suc6
 
2

Het gebeurt niet altijd, maar soms.
Nu met installeren van Netobjects Fusion 7 Trial gebeurt het.

Alleen als ik het systeem afsluit komt het setupscherm pas tevoorschijn, het lijkt of hij ergens door tegengehouden wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan