Installatiedatum windows update niet correct

Status
Niet open voor verdere reacties.

sepke

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2009
Berichten
54
Dag,

Ik heb vandaag via windows update een aantal updates gekregen voor windows7 64 bits. Er was 1 update waarvan de installatie was mislukt. Na opnieuw naar updates zoeken deze alsnog succesvol geïnstalleerd. Echter als ik bij de update geschiedenis kijkt valt mij op dat de installatiedatum niet correct is. Deze staat op 1-08-2012 terwijl dit nog echt nog lang niet is. De datum op mijn laptop rechtsonder in de balk staat wel goed.

Hier een screenshot v.d. update geschiedenis:update [].jpg

Heeft iemand hier een verklaring voor?
 
Laatst bewerkt:
Geen verklaring waar je wat aan hebt...
Ik dacht meteen aan de amerilkaanse notatie (m-d-j) ipv de europese (d-m-j) want daar heb ik op mijn werk wel mee te maken. Maar het datumformaat wordt toch geregeld door je land-instellingen en dus zou het idd 1 aug zijn ipv 8 januari? Vreemd.
Een andere mogelijkheid is dat de klok (je systeemdatum) gemaipuleerd is. Of misschien is de batterij van je pc bijna leeg?

Je hebt misschien al een toekomstige update gekregen tegen problemen die in augustus gaan opduiken! :)
(nee ff zonder gein ik dacht even aan de "nightly builds" zoals we die o.a. kennen van Mozilla, maar dan nog!)
 
Laatst bewerkt:
Ok. Om welke Update gaat het (KBnummer)?..

Enne..: Solaris: Nachtelijks gebouwd?.. Nee, daar durf ik niet eens aan te denken... ;)
 
Nachtelijks gebouwd?.. Nee, daar durf ik niet eens aan te denken...

:-D
Nee gelijk heb je, die zijn meestal nogal buggy, iig grote kans daarop. Vandaar!
 
Laatst bewerkt:
Ok. Om welke Update gaat het (KBnummer)?..

Enne..: Solaris: Nachtelijks gebouwd?.. Nee, daar durf ik niet eens aan te denken... ;)

Hoi,

Er staat een foto (screenshot) onder mijn vraag v.d. update geschiedenis met de bewuste datum.

Het gaat om KB2667402 en KB2621440
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan