Installatiediskette

Status
Niet open voor verdere reacties.

musicman_tb

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2002
Beste Helpmij-Leden,

ik heb een Mustek 4800P scanner die ik opnieuw moet installeren. De installatiesoftware bestaat uit 2 cd-roms en 2 diskettes. De diskettes bevatten denk ik een soort batch opdracht om de hele serie software goed te installeren(Scanning desktop, Textbridge en IPhoto+4, toepassingen etc.)
Zonder de diskettes lukt de installatie van de scanning desktop niet.
Heeft iemand misschien de bestanden van diskette #2?
Op diskette 1 staat: ScanMagic 4800P, install.disk for windows, disk 1 of 2, P/N:96-000-64420 rev.3.12
(p.s. op de site van mustek staat alleen de driver maar de rest niet, dus daar kom ik niet verder)

Alvast bedankt.

Normaal heb je aan de drivers genoeg om de scanner te installeren. De rest en wat er op de cd staat zijn volgens mij alleen programma's waarmee je je gescande afbeeldingen kunt bewerken, en waarmee je de scanner kunt aansturen.

Download de drivers van Mustek. Ga naar configuratiescherm en scanner/camera en installeer zo de drivers. Start je pc opnieuw op. Installeer daarna de programma's vanaf de cd.

Geplaatst door hangmat
Normaal heb je aan de drivers genoeg om de scanner te installeren. De rest en wat er op de cd staat zijn volgens mij alleen programma's waarmee je je gescande afbeeldingen kunt bewerken, en waarmee je de scanner kunt aansturen.

Download de drivers van Mustek. Ga naar configuratiescherm en scanner/camera en installeer zo de drivers. Start je pc opnieuw op. Installeer daarna de programma's vanaf de cd.

Bedankt voor het advies.
Ik had ook een berichtje naar Mustek verzonden, en kreeg het zelfde advies. Helaas krijg ik daar niet alles mee terug, zoals een taakbalk voor de scanner met o.a. aansturing voor scannen en tekstbewerken, een fotocopie maken etc. Wel is de installatie nu goed voor het aanroepen vanuit een imaging programma zoals Ms Photo editor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan