Installatiefout Adobe Reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

PatrickMiah

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Nadat ik de installer gedownload heb van Adobe Reader krijg ik de volgende melding:

adobereadererror.png

UI_ReaderInstaller
Only a single instance of this application can run

Setup stopt dan. Ik heb Adobe Reader toch echt nodig. Weet iemand misschien meer?

Bedankt,

Groetjes Patrick Miah

Het lijkt er op dat de installatie dubbel is gestart, het makkelijkste om eerst te proberen is je pc opnieuw opstarten en na het inloggen gelijk de installatie te starten. Mocht dit niet werken dan is er een bepaald programma die de installatie vast houdt

Ja, sorry was vergeten te vermelden dat ik dat al geprobeert heb. Ik heb ook gekeken in taakbeheer maar stond geen process open met adobe reader installer of iets dergerlijks. Weet je misschien iets anders dat ik misschien over het hoofd gezien heb?

Staat er ook geen process genaamd AcroRd32.exe in taakbeheer? Ook geen msiexec.exe proces wat draait?

Ik heb even alle programma's (indien mogelijk) beëindigd, zelfs explorer. En toen de installer gedraaid. Hij kwam met dezelfde melding, maar na UAC, zag ik dat de installatie dubbel gestart werd. Toen heb ik heel snel 1 installatie afgesloten, en toen kwam de installatie wel. Bedankt voor het meedenken!

Groetjes Patrick Miah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan