Installatiefout iaStor.sys bij herinstalleren XP SP2

• Onderwerp starter Onderwerp starter djdg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

djdg

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Ik heb een Fujitsu-Siemens Amilo L7310W met XP SP2. Deze wil ik formatteren voor een schone installatie. Bij het opnieuw opstarten en na het kiezen van Windows Setup krijg ik de melding:

'Kan het bestand iaStor.sys niet vinden. Druk op een toets om verder te gaan.'

Bij de keuze Windows Setup gebeurt telkens hetzelfde dus kom ik geen stap verder.

Wie wil mij helpen?

waarschijnlijk niet.
geen cd bij de laptop gekregen ?

anders de opties volgen die sjj gepost heeft

De cd met XP SP2 die bij de laptop is gegeven is een recovery disk, dus met alle 'troep' die er op zo'n cd staat. Het is dus geen 'officiële' Windows cd, maar wel een legale.

Laatst bewerkt:
http://www.intel.com/support/chipsets/iaa_raid/sb/CS-009325.htm

raid controller driver.

F6 toetsen tijdens installatie en de drivers laden van de floppy.
als de laptop die niet heeft heb je een xp cd nodig waar die drivers inzitten.

Enabling RAID in BIOS
RAID volume creation
F6 installation method

In de BIOS kan ik niks veranderen. Daar staan alleen opties om tijd en datum te veranderen. Ik

En ik heb de stappen in de bovenstaande link geprobeerd te volgen. Ook hierna nog steeds dezelfde iaStor.sys fout.

Als ik in Everest kijk naar wat voor moederbord ik heb zie ik VIA PN800/PM800 staan. De Matrix

Welke informatie zou ik nog moeten geven om de kans dat iemand me kan helpen te vergroten? Ik kom er echt niet aan uit :(

Als ik de Intel Matrix Storage Manager 7.8.0.1012 probeer te installeren krijg ik de volgende melding:

'Error: This system does not meet the minimum requirements for installing this software. Setup will exit.'

Wie o wie kan en wil mij verder helpen?

Even een orgenele volledige versie van windows aanschaffen.
Schone installatie uitvoeren van windows en vergeet die recovery cd.
Werkt beter en je pc zal sneller draaien omdat je dan al die **** van Fujitsu-Siemens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan