Toen ik op mijn computer een programma wilde installeren, liep de installatieprocedure vast. Ik heb de computer opnieuw opgestart en wilde toen het (half) geïnstalleerde programma deïnstalleren. Het uninstall-programma start gewoon op, maar het programma wordt niet verwijderd, als de uninstall nl. voorbij is, staat alles er nog gewoon. Ik heb het daarna ook geprobeerd via Start--> Instellingen--> Configuratiescherm--> Software--> Toevoegen/verwijderen, maar dat geeft hetzelfde resultaat, de verwijzing in Software blijft staan, en ik kan het deïnstallatieprogramma eindeloos blijven herhalen, maar levert niets op. Ik heb het programma handmatig van de harddisk verwijderd, net als uit het startmenu en ook twee keys uit de registry heb ik verwijderd. De verwijzing in het menu Software blijft echter gewoon staan. Hoe kan ik die handmatig verwijderen?
Opnieuw proberen te installeren heb ik ook al geprobeerd, maar dat lukt niet omdat hij denkt dat het programma nog geïnstalleerd staat.
Opnieuw proberen te installeren heb ik ook al geprobeerd, maar dat lukt niet omdat hij denkt dat het programma nog geïnstalleerd staat.