Installatieprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

shadowinu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
1
Ik heb een een vaag installatie probleem, maar laat ik maar bij het begin beginnen.

De computer van mijn broertje deed vanaf het begin al raar, want tijdens veel spellen kreeg het scherm spontaan geen signaal meer, of liepen er spellen vast. Ook liep de computer vast op google video.

Een maand ofzo geleden heb ik hem dus opnieuw geinstalleerd, en de voorstaande problemen waren opgelost. Maar toen kwam er een nieuw probleem: bij bijna alle installaties (die wel op andere computers werken) begint hij te klagen dat er iets corrupt is (vaak een .cab file).

Ik hoop dat jullie mij iets verder kunnen helpen, als je informatie nodig hebt over hardware, besturingssystemen, enz. zeg dat dan, dan zoek ik ze op. Ik kan dat nu niet doen, want ik heb zijn computer niet bij de hand.
 
Je zult het één en ander moeten testen en bekijken, controleer of de condensatoren op het moederbord niet bol staan, verwissel de IDE kabel van de harde schijf, doe een memtest om die uit te sluiten, wel per reepje anders weet je nog niet waar het zit, en probeer een andere voeding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan