Installatieproblemen HP3845

Status
Niet open voor verdere reacties.

landerb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2005
We hebben al enige tijd printerproblemen.
Het is begonnen met het niet meer volledig willen afdrukken van documenten. Er werd dan 2 regels geprint en vervolgens stopte de printer. De printer is reeds meermaals naar de winkel gedaan. Deze vinden echter geen probleem, bij hun print het allemaal perfect...
Dus formatteerde ik de PC, in de veronderstelling dat er een fout zou zitten in het besturingsprogramma. Bij het herinstalleren van de printer loopt het echter weer mis. Wanneer ik het CD'tje opstart, installeert HP vanalle bestanden, maar wanneer de Connection Manager wordt opgestart en er gevraagd wordt mijn printer aan te sluiten, merkt het installatieprogramma dit niet. Windows echter doet dit wel, want het opent meteen een kadertje met de melding 'nieuwe hardware-HP Deskjet 3840-..' wanneer ik echter windows een driver laat zoeken op de CD-rom, vindt ie niets...
Ik krijg de printer dus niet geïnstalleerd.
Weet u misschien hoe ik dit probleem kan oplossen, en aan wat het probleem zou kunnen liggen dat ik vooraf had?
PS:De printer heeft sinds zijn aankoop nog niet fatsoenlijk gewerkt en dit begint stilaan te vervelen... :-(

Het probleem is voorlopig opgelost.
De installatie lukte door de printer te selecteren uit de lijst en niet windows laten zoeken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan