Installatieproblemen met Sweex PCI 5.1 Soundcard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snikkie

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2004
Hoi,

Ik heb net een nieuwe geluidskaart, een Sweex 5.1 PCI, maar het installeren wil maar niet lukken. Op de meegeleverde CD-rom staan in de map win_XP twee submappen, app en drv. In beide mappen staat een setuptoepassing.
Bij app kan ik die setup volledig uitvoeren, maar bij drv start ie t installatieproces, kopieert ie noodzakelike bestanden, maar als ie bij het punt "waiting for audio driver to be ready" is, opent ie de wizard nieuwe hardware. Daar laat ik de pc zoeken naar de software, maar hij vindt niets, en kan dus de hardware niet installeren.
Een paar seconden later krijg ik dan een ballonnetje rechts onderin dat ie de hardware wel gezien heeft, maar dat er een probleem is bij de installatie.

Hoe kan ik mijn geluidskaart toch installeren?

Alvast hartelijk dank voor de hulp :)

Ze doen het! :thumb: :D Dankudanku ;)

Alleen nog één klein probleempje; vier van de vijf speakers doen het nu, de enige die het niet doet is de centerspeaker. Het enige geluid dat daaruit komt is heel zacht geruis. Het ligt niet aan het speakertje zelf, want als ik die op een andere uitgang aansluit doet ie t wel.

Ze doen het! :thumb: :D Dankudanku ;)

Alleen nog één klein probleempje; vier van de vijf speakers doen het nu, de enige die het niet doet is de centerspeaker. Het enige geluid dat daaruit komt is heel zacht geruis. Het ligt niet aan het speakertje zelf, want als ik die op een andere uitgang aansluit doet ie t wel.

Ik heb grote problemen met mijn geluidskaart,
heb alles al geprobeerd, maar heb ook zon sweex 5.1 soundcard maar bij de installatie hangt me computer, start ie opnieuw op dan kan ik hem alleen nogmaar in veilige modus systeem herstel doen. en zonder die installatie werkt me pc prima.
gaat hier om een Intel 1.8ghz 512mb ram,
WIE kan mij helpen word enorm gek hiervan !

Mvg Frank Heijmen:evil: :evil: :shocked:

Hoi !

In een ander topic zocht je toch naar drivers voor je onboard sound chipset ?

Voor de Sweex: zie mijn link hierboven.

Wel even de on-board geluidskaart in je BIOS uitschakelen.

Zoek je Intel-drivers, zie mijn link in dat andere topic.

Greetz,

Harry.

@Heijmen
Dit topic was reeds opgelost.
Graag zelf een topic openen of meeliften in dat andere topic.
Deze gaat dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan