Installatieproblemen Win XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

noudus

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2003
Ik heb een probleem bij het installeren van Win XP op mijn pc. Bij het installeren kan de pc verschillende dll files niet vinden. Dezelfde WIN XP cd werkt wel op een andere pc van mij.
Mijn pc is niet heel erg oud, in ieder geval nieuwer als de pc waarop het wel werkt.

Wie kan mij helpen?

Geplaatst door noudus
Ik heb een probleem bij het installeren van Win XP op mijn pc. Bij het installeren kan de pc verschillende dll files niet vinden. Dezelfde WIN XP cd werkt wel op een andere pc van mij.
Mijn pc is niet heel erg oud, in ieder geval nieuwer als de pc waarop het wel werkt.

Wie kan mij helpen?

Hoi,

Heb je wel geformateerd?

Staan misschien nog resten van een vorige installatie op je HD.

Grtzz.

Wat is niet heel erg oud? Kan zijn dat er harware inzit waar XP niet mee overweg kan.

Ik heb wel geformatteerd ja.
Ik heb wel eens gedacht dat het kwam door mijn gforce2 kaart (NVIDIA MX100/200), maar die zou het toch aan moeten kunnen.
Verder heb ik gewoon een 733MHz.
Wellicht dat het in de combinatie van onderdelen zit???

Ik heb wel een keer een volledige installatie gedaan van XP, waarbij de .dll bestanden die hij niet kon vinden heb overgeslagen, maar dan heb ik niet zo lang een stabiel systeem.

dat ik dacht dat het in de gforce kaart zat komt doordat hij in Word met het selecteren van een blok tekst wel eens vast liep en dan werd er in de foutmelding gesproken over de videokaart.

Heb je een Cdrom-speler een een brander/dvd-speler?

Zo ja, wissel dan es tussen deze 2 stations. Dus eerst leg je de cd in de cdrom-speler, komt er weer dat probleem, dan probeer je et es in je brander/dvd-speler.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan