installatiescherm start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anne000

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Hallo,

Ik wilde net SimCity 3000 installeren op vista, maar het installatiescherm start niet goed op. Ik krijg wel het grote blauwe met scherm waar bovenin staat: SimCity 3000 Installeren, maar het kleinere schermpje waar je je pad kiest en code in moet voeren enz, start dan niet op. Waar kan dit aan liggen? Volgens verschillende sites zou dit spel wel gewoon moeten kunnen draaien op vista.

bedankt, Anne

Heb je de Vista wel eens opgestart in compatibiliteitsmodus?

(Rechts-klik, eigenschappen, comp.teit, en dan Windows XPSP2 of een andere proberen.)

Anders moet je de CD checken op beschadigingen.

Heb je de Vista wel eens opgestart in compatibiliteitsmodus?

(Rechts-klik, eigenschappen, comp.teit, en dan Windows XPSP2 of een andere proberen.)

Anders moet je de CD checken op beschadigingen.

waar moet ik rechts klikken??

ja dat dacht ik ook, maar als ik dat doe is er geen kopje eigenschappen, wel grafische eigenschappen en aan persoonlijke voorkeur aanpassen, maar daar zie ik ook geen compatabiliteitsmodus bij staan!

Nog een keer, de man onder me legt het niet goed uit. (Of boven)

Je kunt in de map SimCity3000 de installatie van SC3000 zoeken.
Dat is waarschijnlijk SimCity3000.exe of iets in die richting.

Die moet je rechts-klikken.

Je vind SC3000.exe in de D:/ of E:/ ligt er aan waar je de CD in stopt.

Succes om nu de comp. te veranderen

ik had dit nog niet gedaan, maar net werkte het opeens wel met installeren..?! dus ik kon een half uurtje spelen en toen werd ik eruit gekickt..had wel met administrator rechten geopend dus ik blij dat er eindelijk een spelletje was wat het wel deed met vista..maar toen crashte ie toch. het is me niet gegund :rolleyes:

Gelukkig! We zijn een stapje verder.

Is er verder nog een DirectX of iets dergelijks nodig voor SimCity?

Die kun je ook eens proberen in die modus te installeren.

ByTheWay, nu kun je blijkbaar ook heel veel andere spellen op vista spelen nu je hebt geleerd met die modus te werken.

kreeg je nog een melding tijdens de kick?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan