Installatiesoftware Firefox veroorzaakt systeem crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

storm9

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2007
Ik heb nu tot twee keer toe een systeemcrash gehad precies nadat Firefox was 'geupdated', de laatste is naar versie 9.01. Ik schijn het 'release updatekanaal' te gebruiken.
Heeft iemand een soortgelijk probleem gehad?

Mijn systeem draait op Windoes XP en de crash resulteert in een blauw scherm met een boodschap die de tekst "IRQL_NOT_LESS_THAN_OR_EQUAL" bevat.

Nee, beide keren vanuit de Firefox-software, dus onder menu Help, de keuze "Over Firefox" en vervolgens "controleren op updates"

Zou je de 3 meest recente .dmp bestanden kunnen uploaden?

Ga naar C:\Windows\Minidump, selecteer op datum, pak de 3 meest recente, kopieer ze naar bureaublad (en dus niet als snelkoppeling, maar kopieeren en plakken). Selecteer ze dan alle 3, en rechtsklik. Kies voor 'Toevoegen aan..' en klik op 'Gecomprimeerde map.

Upload die naar Helpmij.nl of Mediafire, en geef ons de link.

Heb je overigens Firefox al eens helemaal opnieuw geinstalleerd?

Zou je de 3 meest recente .dmp bestanden kunnen uploaden?

Ga naar C:\Windows\Minidump, selecteer op datum, pak de 3 meest recente, kopieer ze naar bureaublad (en dus niet als snelkoppeling, maar kopieeren en plakken). Selecteer ze dan alle 3, en rechtsklik. Kies voor 'Toevoegen aan..' en klik op 'Gecomprimeerde map.

Upload die naar Helpmij.nl of Mediafire, en geef ons de link.

Heb je overigens Firefox al eens helemaal opnieuw geinstalleerd?

Ik heb Dr.Watson blijkbaar uit staan dus de laatste .dmp file is van 2009. Ik heb nooit systeemcrasches gehad tot dit moment dus.
Ik heb Firefox niet opnieuw geinstalleerd, was niet nodig. Zal het maar een keer doen ....

Nee, dat is genoeg, via config. scherm deinstalleren. Zullen hier en daar wel register-sleutels blijven staan, maar dat is niet een wereld-ramp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan