Installatiesoftware Philips Toucam 740

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerebeer

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Berichten
13
Bij een opruimactie is de installatiecd van de philips webcam zoekgeraakt. Wie weet waar ik de installatiesoftware kan downloaden (driver en overige installtieprogrammas's) ?
 
Aan de links naar de Philips site heb ik niets; daar zijn uitsluitend driver updates te downloaden en ik heb simpelweg de oorspronkelijke software incl. drivers nodig welke is geleverd met de Philips toucam 730.
De link naar de site waar de software te downloaden zou zijn betreft de toucam 740 en is speciaal bestemd voor het filmen/fotograferen van planeten e.d.
Is er iemand die mij verder kan helpen ?
groeten,
Gerard
 
Ik heb inmiddels op de sitevan Philips gekeken. Daar is echter helaas alleen maar de update van de installatiesoftware van de webcam te downloaden. De oorspronkelijke installatiesoftware heb je dan dus wel nodig en die heb ik dus nog steeds niet !
Is er iemand die mij hier verder mee kan helpen ???
Gerard
 
Ik geloof niet dat we al weten voor welke besturing het is.

Ik heb alleen deze site nog gevonden http://www.consumer.philips.com/glo...&subCatId=PC_WEBCAMS_SU&productId=PCVC740K_00

Ik heb die van win2000 gedownload en hij installeert een heeeeeel groot pakket aan dingen. Hij werd later wel afgebroken omdat ze de philips site aan het bijwerken zijn (kreeg die melding) Dus misschien dat deze installatie wel werkt.
 
Laatst bewerkt:
hallo
ik heb de originele cdrom
ik kan hem wel even kopieren voor je
misschien dat iemand mij dan op weg kan helpen.
zie mijn vraag maar eens onder dubber
 
toucam740 lukt de installatie niet

hallo
wie helpt me met mijn probleem
heb een philips webcam gekocht de toucam 740
met originele cdrom
alleen bij mij start ie niet automatisch op, terwijl andere cd,s dit wel doen.
ook via deze computer en dan de toucam dubbelklik werkt niet hij gaat dan even draaien en dan niks meer.
heb de cd op een andere pc geprobeerd en daar doet ie het wel.
ook heb ik geprobeerd om een andere account aan te maken en dan dubbelklik.
toen deed ie het wel het installeren begon, maar dat heb ik toen afgesloten omdat ik eerst wat anders wilde doen.
nadien werkte dit ook niet meer.
dus die account er maar weer afgegooid
nu zijn er twee accounts die bijde de administrator rechten hebben en geen ervan werkt.
overigens zou ik willen dat ie helemaal niet meer om een account vraagt alleen weet ik niet hoe dat moet, want dat was in het begin wel zo.
wie helpt mij op weg om deze webcam te kunnen installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan