Installation failed d:/ fout in een I/O-apparaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoowell

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2004
Berichten
129
Ik heb mijn pc geformatteerd die 2 partities had. NTFS normaal, en heb geprobeerd windows te installeren op de geleegde hardeschijf (zonder partities) maar krijg bij het installeren een foutmelding dat de setup niet kan worden voltooid:

Installation failed: D:\l386\asms. Error message: Kan de opdracht niet uitvoeren door fout in een I/O apparaat.

Windows deed het voorheen prima, en installatie was vroeger geen probleem. Zit er een onherstelbare fout in mijn hardeshijf of is dit softwarematig te behandelen? Want als ik op sluiten klik en opnieuw opstart gaat de installatie wel verder en kan ik windows installeren. De systeem is echter erg instabiel en start vaak uit het niets opnieuw op, waardoor er niet mee te werken valt. Iemand een oplossing?
 
als ik windows heb geïnstalleerd alsnog, krijg ik deze meldingen oa van windows messenger service:

Fatal registry errors detected -> leiden tot crashes etc. en ik word aangeraden betaalde software te download.

Heb echter spybot, windows antispyware, ccleaner en registry fixer gedownload en gedraaid maar niets gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan