installer meest recentes turprogramma van video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

sea_woolf

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
hallo !

wie kan mij hiermee helpen ....dit werkt nl niet, omdat het zegt dat het niet compatible is met hetgene wat ik nu he, terwijl ik dezelfde geg
evengebruik van mijn geinstalleerde NVIDIA geforce2 gts /geforce2pro microsoft c.
orginele driver van video is smartlinkg
mijn power dvd speler geeft nu heel erg slecht geluid........en windows media speler wat ik niet eerder gebruikt had voor dvd's af te spelen geeft heel slechte video beeld als ik daarmee dvd 's wil afpelen
hij staat ook niet in rijtje van software, dus ik kan het niet eens deinstalleren om het opnieuw te installeren?
en handmatig harware versnelling uitsdchakelen van video adaptor werkt dus ook niet!
ik heb packard bell
misschien dat na isntalleren van indeo video codecs de oorzaak is?
enhet volgende rijtje zie bijlage in mijn apparaat beheer staan

windows media player speelt nu wel dvd's na veranderingen in configuratie ..alleen geluid heeft zelfde mankement als bij power dvd

Bijlagen

• videocodecs.JPG
    videocodecs.JPG
    64,1 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Zie bovenkant van de pagina. :)
Home > Helpmij.nl Forum > Hardware > Videokaarten > installer meest recentes turprogramma van video kaart

het probleem wordt steeds erger!

midden in een spel of film staat het beeld stil en kan dan helemaal niets meer met de pc totaal niets dan behalve de aan/uit knop gebruiken . En dat is helemaal slecht voor de pc.maar hetgebeurd steeds vaker en nu dus ook midden in een spel!

Hoe ziet je apparaatgeheer eruit, is alle hardware correct geïnstalleerd?
Is verder je pc goed onderhouden? Schoon deze eens op met Schijfopruiming onder het Startmenu, installeer eventueel Ccleaner om de laatste restjes te verwijderen en defragmenteer je harde schijf eens.

Verder...
Je hebt Win XP?
Genoeg vrije ruimte op de harde schijf?

halo

alles wat je benoemd doe ik regelmatigm maar het eufel is al opgelost.wat ik ook al aangegeven had
er was een verkeerde driver geïnstalleerd van mijn geforce video kaart.....dat gaf de pc ook steeds aan dat er een ernstige fout was met de grafische kaart........ik heb mijn pc naar de zaak gebracht en daar zijn we eruit gekomen........alleen is het geluid nog heel slecht.......dus misschien is daar van ook de verkeerde driver opgezet toen windows xp er weer op-nieuw gezet werd.?........maar dat moet ik nog ff uitzoeken

anyway thnks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan