installer netwerklocatie niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

guido-isabell

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2002
Berichten
15
Hoi
als ik iets wil installeren dan zegt installer:
kan de volgende netwerklocatie niet vinden, en dat klopt ook want dat is van een overleden computer die dus niet meer in het netwerk zit.
Maar ik heb werkelijk geen idee waar ik dit kan wijzigen, ik kan alleen niets meer installeren...
wie weet waar ik die instelling moet wijzigen?
alvast bedankt
Isabell
 
Als deze pc niet in een netwerk meer zit of met internet werkt dan ga je best naar het configscherm-netwerk en verwijder daar alles van het netwerk.
Zijn er meerdere gebruikers geweest van deze pc dan ga naar configscherm-gebruikers en maak een nieuwe account aan en verwijder de rest: let op laat die gast staan.
 
Als deze pc niet in een netwerk meer zit of met internet werkt dan ga je best naar het configscherm-netwerk en verwijder daar alles van het netwerk.
Zijn er meerdere gebruikers geweest van deze pc dan ga naar configscherm-gebruikers en maak een nieuwe account aan en verwijder de rest: let op laat die gast staan.

hoi
maar deze zit allang niet meer op het netwerk en hij staat ook nergens meer geregistreerd, het komt alleen te voorschijn als ik iets wil installeren want dan gaat ie opeens naar die computer zoeken, ik denk dus dat het een instellingsfout is ergens maar ik weet niet waar ik dat moet wijzigen.:)
 
Dat is juist de bedoeling van mijn antwoord.
Die zoekt naar een netwerk die er niet meer is en dat kan je misschien voorkomen zoals ik beschreven heb.
 
Dat is juist de bedoeling van mijn antwoord.
Die zoekt naar een netwerk die er niet meer is en dat kan je misschien voorkomen zoals ik beschreven heb.

hoi
ik heb het geprobeerd maar het lukte helaas niet....
heb je misschien nog een ander idee?
 
probleem

Hoi
Het rare is dat hij het niet altijd doet, niet bij alles wat ik installeer....
soms gaat het wel goed soms niet...
ik zag dat mijn andere computer ook naar een computer vraagt in het netwerk maar omdat
ie er nog wel is is er geen probleem.
Wie heeft de oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan