Installer Package Probleem?

• Onderwerp starter Onderwerp starter xemx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xemx

Verenigingslid
Lid geworden
15 aug 2001
Beste Helpmij-ers,

Gisteren een USB broadband connect stick gekocht (K3520Z). Tijdens het installeren van de bijbehorende Vodafone Mobile Connect Lite 9.3.6
Software, krijg ik de volgende melding:

“There is a problem with this Windows Installer package. A program run as part of the setup did not finish as expected. Contact your support or package vendor. Action register QMI, location: C:\Windows\system32\, command: regsvr32 /s “C:\Program Files\Vodafone\Vodafone Mobile Connect\bin\QMI_Server.dll”

Vervolgens kan ik alleen op OK klikken en dan wordt de installatie ongedaan gemaakt. Bij het installeren van een andere, uitgebreidere en de meest recente versie van de software (VMC 9.4.3) kreeg ik een soortgelijke melding.

Ik heb de virusscanner en firewall uitgeschakeld, verschillende pogingen gedaan, tussendoor de laptop een tijd helemaal uitgezet en ben twee keer teruggegaan naar het herstelpunt van voor ik begon met de installatie. Ik heb ook een andere USB poort geprobeerd. Gebruikersaccountbeheer staat uit en Windows is update. Ik heb CCleaner gedraaid en daarmee ook het register opgeschoond. Vorige week heb ik defragmenatie en foutcontrole gedraaid. In Windows Install Cleanup herkende ik niet iets wat verwijderd moet worden. Ik gebruik Vista Home Premium op een Acer Travelmate 5320. Ik heb nooit eerder problemen gehad met installeren van programma’s en het installeren van een ander programma ging wel goed. Ik vind dit probleem vaak terug op internet, maar geen oplossing. Vodafone herkent het probleem niet.

Ik hoop zo dat jullie me verder kunnen helpen,
Bedankt,
Angela

1 dag later: een hoop trial and error, maar ik heb nog geen oplossing. Ik heb msiexec opnieuw geregistreerd and
vbscript.dll In Windows installer cleanup herkende ik geen configuraties die ik denk te moeten verwijderen. Ik ben teruggegaan naar een Image van januari, heb geprobeerd in XP-compatible mode te installeren en heb de system file checker laten draaien.
Ik vraag me af of het niet gek is dat ik de USB connector terug vind in het configuratiescherm onder dvd-cd-stations.
Ik ga nu proberen of ik Windows installer kan updaten.
Is er iemand die een idee heeft wat er aan de hand kan zijn of wat ik nog kan proberen??

Laatst bewerkt:
Balen, maar het is niet gelukt en ik heb de modem teruggebracht naar Vodafone en mijn geld terug gekregen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan