Installer prob's

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBKiller4Life

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2002
Ik ken iemand met het volgende probleem.
Hij heeft eerder microsoft money erop gehad maar het programma is neit goed geinstalleerd of niet goed verwijderd, als je iets opent wat gerelateerd is met dat programma (zelfs control panel, vanwege eeni nstellingsicoontje of zo) dan komt hij met de installer voor microsoft money.
Hij staat niet meer in de program files alleen microsoft visual. Geen vermelding in software of in ale programma's.
Dit zijn waarschijnlijk wat regkeys en dergelijke. Hoe kan ik dit programma volledig verwijderen.
is er niet een programma zoals Norton utilities zijn Wincheck maar dan als freeware of shareware?? (een programma dat dus verwijzingen weg haalt naar oude progjes.)
Ik kan niet achter de pc zelf , daarvoor woont die gast te ver weg..
Iemand een idee...?
Alvast bedankt

programma

Programma nogeens installeren en dan verwijderen via software en ook regclean eens gebruiken.

Regcleaner haalt hem niet weg, aangezien het een regkey is die juist naar iets verwijst....alleen datgene waar die naar verwijst moet juist weg, en regclean haalt alleen regkey's weg die nergens meer naar verwijzen, maar ik denk dat ik het al opgelost heb door handmatig de regkeys eruit te gooien, was wel flink wat zoek werk in de registry.
Pc wordt morgen uitgebreid getest om te zien of het is opgelost, in elk geval bedankt allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan