installeren bleustacks lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden
IK gebruik vista als OS nu wil ik bleustacks installeren om ook Android apps te kunne laden
Maar als ik deze wil installeren krijg ik de foutmelding dat ik mijn video kaart moet updaten.
Ik heb dat via apparaat beheer gedaan en hij zegt dat de laatste drivers zijn geinstalleerd
Wat kan ik nu nog doen ? Mijn laptop is een Acer 7720G en mijn video kaart is ATI mobility radeon hd2300 verz: 8.317.0
iemand een tip of een idee ??
e de waele

Moest je de drivers updaten of de kaart zelf ? Is nogal een verschil namelijk, wat zei de melding precies ?

DSC06364.jpg
Kunt u heir mee uit de voeten volgens mij gaat het om de driver
zeker nog bedankt voor uw SNELLE reactie
e de waele

Hallo,

Het gaat hier om de drivers te updaten, deze kun je hier vinden:
32 bit: klik
64 bit: klik
Als je niet weet als je 32 of 64 bit hebt, rechterklik op het "Computer" / "Mijn Computer" / "Deze PC" icoon, en klik op eigenschappen, hier kun je zien welke bits versie van windows je hebt.

Succes
Woellie123

Ik ga het straks uitzoeken ik moet nu even weg ik laat wat horen hoe het is gegaan
alvast bedankt
e de waele

Mijn laptop zegt dat mijn computer geen geschikte grafische adapter heeft en dat hij deze dan niet kan laden
Maar ik heb een ATI kaart heeft dat er iets met te maken ? deze die ik op de site zie is van AMD ?
e de waele

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

ATI = AMD.
Raar, als je zegt dat je de Mobility Radeon HD 2300 series heeft, moet die driver werken.
Je zult de autodetecter kunnen proberen: klik
Hopelijk kun je daar wat mee.

Succes
Woellie123

Ik ga morgen autodetecter proberen je hoort er nog van
Het lijkt mij toch vreemd dat ze dit aangeven bij apparaat beheer dat zou toch zeker moeten kloppen
e de waele

geachte
ook dat gaat fout ????
DSC06365.jpg
e de waele

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Apart, bij mij werkt hij wel...
Voer je het programma wel uit als Administrator?

Na een beetje op google rond te hebben geneusd, kwam ik wel via de Acer site de volgende driver tegen:
klik voor 32bit
of 64 bit alleen komt de driver uit 2008. Je kunt het in ieder geval proberen.

Succes
Woellie123

@e de waele
Gebruik de knop "Bericht aanpassen" (zolang er nog niemand gereageerd heeft) als je iets aan je bericht wilt toevoegen en maak er geen extra reactie van a.u.b.

Geachte
Ik heb het programma VGA_ATI als zip op mijn downlods staan maar ik krijg dit niet geinstalleerd omdat hij dit niet wil uitpakken
zodra ik er op klik gelijk de foutmelding Maar hij staat nu ook als toepassing op mijn downloads
hoe krijg ik deze nu geistalleerd hij geeft aan dat hij 300 files heeft geopens /uitgepakt ???
e de waele

Ik heb nu de nieuwe versie 8.441.0.0 geinstalleerd maar krijg nog steeds de zelfde foutmelding als ik bleustacks wil installeren
Ik heb nu ook een nieuwere versie van Bleustacks geinstalleerd maar dat werkt ook niet weer een foutmelding
DSC06367.jpg
e de waele

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan