Installeren HOME telefonie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

flkkmk

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Heb @home kabel, ga nu over op @kabel+telefonie en het installatiepakket ontvangen. Het 'lijkt'me vrij ingewikkeld, doordat de getoonde telefoon-aansluitingen niet overeenkomen met de mijne. De binnenkomende PTT kabel is gewoon gemonteerd in een kleine vierkante aansuiting. Daarnaast is een aansluiting 'afgetapt'(?) voor de fax (?)(all-in-one printer, terwijl deverbinding voor een tweede toestel boven plaats vindt dmv. een 'dubbele'stekker. Hoe sluit ik dit aan in de nieuwe situatie> telefoonmodem @home.
Wie kan mij dit op een duidelijke=simpele manier uitleggen. Hebeigenljk niet veel zin in dubbele stekkers etc., zijn er (net als voor de usb) verdeelkastjes waar je meerdere aansluitingen (voor hetzelfde nummer) op aan kunt sluiten??

bvd,
klaas

Die digitale telefoon moet je ook op de box aansluiten van hoedat moet, je heeft geluk als het gelijkt werkt, bij de een doet internet het en bij de ander de telefoon, het zit nog in de kinderschoenen, misschien wat helpt is de helpdesk bellen oof een email sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan