Installeren i-Tunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

chemist

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2002
Ik heb een nieuwe i-pod en wil i-tunes installeren. Dit lukt niet, of het programma installeert zich helemaal niet, zegt dat het iets mist van windows,of de installatie lukt als ik de vraag oversla om mijn i-pod te formatteren.

het probleem is juist dat ik i-tunes niet geinstalleerd krijg!
De installatie wordt steeds afgebroken met de foutmelding dat windows een bestand mist

als het goed is heb je er dan een cd met een I-Pod windows ofzo er bij zitten. Dit zou dan via de PC opnieuw geinstalleerd moeten worden. OF als deze nog niet zo oud is een RMA aan vragen bij de winkel waar je hem vandaan heb.

Krijg ITunes ook niet meer op mijn pc

Ik heb hetzelfde probleem, ik krijg ITunes ook niet meer op mijn pc geinstalleerd.
Ik heb het wel een paar weken gebruikt maar omdat ik een probleem had met het programma mycd heb ik via een ander advies een systeem recovery gedaan omdat er gezegd werd dat ik op een gegeven moment kon gaan kiezen welk programma ik kon gaan herstellen. NOU DIT HAD IK NOOIT MOETEN DOEN. De pc ging een gehele systeem recovery doen. Ben al dagen bezig alles weer aan de praat te krijgen, wat natuurlijk niet lukt. Kan wel janken.
Ik zit nog dat Quicktime en ITunes niet willen werken, ben aan het verwijderen, installeren van CD of via de website, opnieuw opstarten, niets helpt. Staat wel op de pc na installatie maar wil niet opstarten. Er komt alleen een melding dat er een fout is en of ik dit fout rapport wil verzenden.
Is er al iemand die weet hoe je ITunes weer aan de praat kan krijgen.?????????

Zelfde probleem hier.
We hadden al iTunes 6, maar nieuwe iPod Nano heeft iTunes 7 of hoger nodig.

En dat krijg ik niet geïnstalleerd.

We moeten Quicktime erbij nemen, en daar gaat het al mis:

Tijdens de installatie krijg ik de melding: "Kan sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\Quicktime.Quicktime\CLSID niet openen. Controleer of u voldoende toegangsrechten hebt voor deze sleutel, of neem contact op met het ondersteuningspersoneel"

Ik naar de regedit: idd, ik kan die sleutel niet openen. Ik ben wel administrator van de PC.

Wat zou ik het beste doen? Die sleutels verwijderen? Er is me altijd verteld dat je dat niet moet doen.

Alle hulp is welkom.

Voor er suggesties over de Windows Installer Cleanup komen: dat heb ik ook al geprobeerd.

De tweede pc hier thuis had geen problemen met de installatie. Via het thuisnetwerk kan iTunes dus toch functioneren.

Is het mogelijk om de sleutels in de regedit die op één pc niet te vinden of te verwijderen zijn, te vervangen door een kopie van sleutels op een andere pc, waar ze wel ingevuld zijn?

Heb ITunes en Quick Time weer aan het werk gekregen.
Je moet werkelijk alles van deze programma's van je PC verwijderen.

Ga eerst naar "deze computer" dan op "extra" klikken, dan "mapopties" openen, dan op "weergave" klikken, dan in het lijstje naar verborgen bestanden en mappen gaan, nu aanwinken dat je deze verborgen bestanden en mappen wilt weergeven. Klik op toepassen en dan op OK.

Nu via start - instellingen - configuratiescherm - software - hier nu alles van ITunes, Ipod, QuickTime, verwijderen. Je PC opnieuw opstarten.

Nu naar "deze computer" gaan, klik op de "C" schijf, klik op "program files" verwijder nu het programma van ITunes, verwijder het programma van IPod, verwijder het programma van Quicktime, misschien zie je deze al niet meer allemaal staan, dan zijn ze al verwijderd.
Ga nu naar de map C:\Windows\systeem32\
verwijder hier alles van Quicktime en Quicktime VR.

Ga nu naar je prullebak en leeg deze ook.

Ga nu naar Start - Programma's - Bureau accessoires - systeemwerkset - schijfopruiming (duurt eventjes) zorg dat dit is aangevinkt: gedownloade proramma bestanden, tijdelijke internet bestanden, tijdelijke bestanden. Klik nu op OK.

Nu is waarschijnlijk alles verwijderd van je PC. Start nu de PC opnieuw op.
Download nu de laatste versie van ITunes, dit is inclusief Quicktime.
Als het goed is werkt alles weer.
Laat het even weten of het is gelukt aub.

[...]
Nu is waarschijnlijk alles verwijderd van je PC. Start nu de PC opnieuw op.
Download nu de laatste versie van ITunes, dit is inclusief Quicktime.
Als het goed is werkt alles weer.
Laat het even weten of het is gelukt aub.

Bedankt voor de hulp, maar ik ga het even zo laten. Aangezien iTunes werkt op één van de PC's kunnen we het gebruiken via het thuisnetwerk.

Als de nood te hoog wordt, ga ik het toch proberen.

Blij voor jou en succes verder!

help

ik heb voorzover ik weet alles verwijders van ipod itunes quicktime.
en nog krijg ik de volgende melding bij het instaleren van itunes7:
het pad quicktime de?stalleren voor de map bevat een ongeldig teken.
kan iemand mij helpen
dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan