installeren in vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe pc met vista er op. Ook een nieuwe all in one printer, maar krijg deze niet geinstalleerd, als ik de cd erin doe om te installeren, loopt vista vast als begint de drivers te installeren. Ik wist dat dit problemen kon opleveren, en dat je nieuwe drivers kan downloaden, heb ik gedaan, maar nu weet ik niet wat ik daar mee moet doen, waar moet ik die installeren? ook heb ik de laatste nieuwe panda virusscanner ook dat lukt niet, niet geschikt voor vista krijg ik als mededeling. Op mijn vorige pc heb ik ooit een mededeling gezien dat er update aanwezig is die panda geschikt maakt voor vista, maar kan het niet meet terug vinden op het net.wellicht dat een van jullie hierover iets bekend is. Grrag zie ik een antwoord tegemoet. Bij voorbaat dank.

Ton Magielse.

als het drivers zijn voor vista dan zal er vast een setup.exe in zitten. vaak is de boel ingepakt in een zip bestand.
dit moet je even uitpakken in een nieuwe map en vandaaruit installeren
voor panda moet ik je het antwoord even schuldig blijven ...

Wat Panda betreft: Klik

Wat je printer betreft: zoek binnen Software of er toch al iets is geinstalleerd. Zo ja, verwijder dit. (Kun je niets vinden, ga dan handmatig op zoek naar de naam van je printer en verwijder eventuele aangetroffen software(mappen) van de hdd) Download dan de vista driver(s). Ontkoppel je printer en installeer dan eerst de drivers. Sluit dan je printer weer aan.

installeren in vista

beste pasja.

de drivers die ik gedownload heb hoe kan ik zien of deze voor vista zijn?, en voor panda heb ik de beta versie van panda voor vista gedownload, is echter in het engels is dat nog aan te passen in panda voor het nederlands? verder alvast bedankt voor deze tips.

ton magielse

Beste Ton,

ik ken het progje Panda niet en weet dus niet of er een Nederlandse versie is uitgebracht. Dat zal je dus aan de helpdesk van Panda moeten vragen / mailen.

Ik ga er overigens vanuit dat je licentiehouder bent en derhalve recht hebt op support. Bezit je een illegale versie dan stopt het verhaal. Voor de Nederlandse versie zal je toch echt even moeten mailen naar ze (of hun website afstropen)

Wat je andere vraag betreft: "hoe je kan weten of je de juiste (Vista) drivers hebt gedwonload". Da's vrij simpel. Elke fabrikant plaatst op zijn website bij de downloadsectie niet alleen files die je kunt downloaden, maar daaraan voorafgaand, zeg maar de weg die naar de uiteindelijke download leidde, kom je ergens een mededeling tegen voor welke Windowsversie de drivers zijn ontwikkeld.
Doorloop dus nogmaals de stappen die leiden tot een bijna download en let goed op wat de site "zegt" over de Windowsversie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan