Installeren Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieter2

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2002
Wie weet hoe ik Explorer kan installeren en uitvoeren als dit programma niet is meegeleverd bij een nieuwe computer?
Hoe werkt dit bij een computer zonder CD-Rom/DVD-player als Explorer en evt. andere programma's moeten worden geïnstalleerd?

Bij voorbaat dank voor het beantwoorden van bovenstaande vragen,

Vriendelijke groet,
Pieter2

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik ga er van uit dat er wel een besturingssysteem op zit en Explorer maakt daar toch meestal wel onderdeel van uit..of??
En een cd of dvd station plaatsen lijkt mij toch wel een vereiste tegenwoordig.

Ed

Normaal gesproken download je dan het installatiebestand en plaats je die op een usb-stick.

Vervolgens kan je die in die pc klikken en dan het installatiebestand draaien van die stick.

Hoi,

Ik ga er van uit dat er wel een besturingssysteem op zit en Explorer maakt daar toch meestal wel onderdeel van uit..of??

Ed

Explorer maakt inderdaad deel uit van het besturingssysteem en voor wat betreft het ontbreken van een CD- of DVD-station ben ik aangewezen op een externe speler is mij gebleken.

Bedankt voor je reactie.

Dus vragen beantwoord en opgelost?..
Zoja, laat het even weten rechtsonderin.

Bedankt en succes, Ed..:)

Hoi,

Ed

verwijderen internet explorer????

Hallo allemaal, ik ben overgestapt van I.E. naar Mozilla Firefox. Is het noodzakelijk om I.E te verwijderen en zoja is dit zonder gevaar te doen.
Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan