installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zitten er dan drivers bij voor w2000 of NT, deze kan je ook gebruiken.

groetjes speedtouch

Waarschijnlijk zit het probleem niet in de drivers, die zal xp toch wel hebben...?

Doe je geluidskaart eens in een vrij slot en reserveer in de bios voor dat slot IRQ9 eens, ga dan uit de bios met de optie exit with saving changes.

ok zal eens proberen , ik moet trouwens mijn kaart eruithalen anders start xp gewoon niet op, ok heb dat dus gedaan hij stat dus weer op en heeft de drivers automatisch geinstalleerd , de muziek speelt maar ik heb nog geen geluid

Laatst bewerkt:
Mooi, we zijn in ieder geval weer een stapje verder...

Controleer eens het volgende:

- zitten alle stekkers in het stopcontact
- Zitten de juiste audiokabels in de juiste uitgangen?
- Gebruik je een spdif uitgang?

ja alles zit zoals voordien , maar het is wel eigenaardig de kaart zit in slot 2 en in de bios moet ik die op auto zetten en slot 3 moet ik op 9 zetten anders start ie niet

Bijlagen

• capture_10052003_133749.jpg
    capture_10052003_133749.jpg
    77,4 KB · Weergaven: 24
ik heb ondertussen een mail gestuurd naar guillemot belgie met dit als antwoord

Dear Bart,

You're not the only one who is dissapointed. Hercules is also disspaointed.
This is the problem:
As from Windows 2000, Microsoft changed his OS. And it is impossible for Hercules to make drivers to adapt this situation.
So we thank this situation to Bill Gates.

Don't blame Hercules,

Our apologies for the inconvenience.

Olivier de Coster
Hercules

Daar ben je dan mooi klaar mee als je z'n mailtje ontvangt.

Volgens mij willen ze hiermee zeggen , gooi die dure geluidskaart maar weg en koop maar een nieuwe bij ons.

Volgens mij heet dat garantie tot aan de voordeur.

Hopelijk is er toch iemand die hier een patch voor heeft gemaakt , of lukt het nog op een andere manier.

groetjes speedtouch

instaleren lukt niet

wellicht kan je proberen de drivers van 2000 voor jou kaart te downloaden (als die er zijn) meestal lukt het daar ook wel mee

succes sonny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan