installeren lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter dak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dak

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2013
WP_20150802_002.jpgna het installeren van window10 is er bij mij iets niet goed gegaan
Na een melding heb ik iets aangeklikt wat ik niet had moeten doen [weet niet wat]
Kreeg een melding dat ik een windows code moet toevoegen [is reeds gelukt]
Nu krijg ik steeds een melding api-ms-downlevel-user32-\1-10dll
Maar dat lukt niet krijg steeds bericht dat het mislukt is
Weet er iemand een manier om dat te verhelpen

Start W10 nog wel op, nu?
Indien ja, probeer het volgende:
Maak een snelkoppeling naar sfc /scannow en rechtsklik erop en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
Mogelijk verhelpt dat het probleem.

Tijs.

Nee start ook niet meer op
Hij geef nu weer windows 7 bij het opstarten daarna een zwart scherm
Firefox heb ik wel

Dus, als ik het goed begrijp, is er tijdens de upgrade naar W10 wat misgegaan? Want je startposting suggereert alsof W10 wel volledig is geïnstalleerd en het (ergens) daarna fout is gegaan.
Enige wat ik nog zou zien is proberen of je nog Windows 10 in Veilige modus kunt starten en dan dat sfc /scannow uit te voeren.

Tijs.

Bij alles wat ik bij windows wil opstarten of installeren krijg ik dit berichtWP_20150802_002.jpg

Wel gelezen wat Lange Pier in #5 schreef? Dan wordt er niks van je huidige Windows installatie gestart.

@dak: Waar het Lange Pier om gaat is dat je het relevante .ISO bestand download vanaf zijn link (32-bits of 64-bits versie), van dat .ISO bestand een opstartbare DVD brandt met W10 installatie-software erop (kan bijv. m.b.v. ImgBurn, optie "Write image file to disc" [let wel op dat je geen reclame mee-installeert]), zodat je daarna je pc kunt opstarten vanaf die gebrande DVD en dan W10 reparatiewerkzaamheden uitvoert.
Mogelijk moet je daarvoor in de BIOS de opstartvolgorde zodanig aanpassen dat de CD/DVD speler hoogste prioriteit heeft en niet de harde schijf.

EDIT: Zelfde basisboodschap als die van edmoor, zojuist.

Tijs.

WP_20150802_002.jpg

bij alles wat ik probeer krijg ik dit te zien
is er een oplossing dat ik dat kan installeren
ik wil er wel bij zeggen dat ik niet zoveel verstand van een pc heeft.
Jullie gebruiken namen wat mij helemaal niks zeg
DUS als er iemand een simpele oplossing voor mij heeft graag

Laatst bewerkt:
Dat is in #5, #7 en #8 al verteld, met een complete uitleg door dnties in #8.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan